Презентовано нову айдентику «Книжкового Арсеналу»

Літературний фестиваль «Книжковий арсенал» змінив візуальний стиль. Нову айдентику, у якій слова формують зображення, розробила брендингова агенція АТАКА спільно з арт-директоркою «Мистецького Арсеналу» та командою фестивалю.

«Книжковий Арсенал» — це масштабна подія, що об’єднує літературну та мистецьку сцени, і візуальний стиль мав передавати цю ідею.

Натхненням для дизайнерів стало «поезомалярство» — техніка, що поєднує словесність та візуальність. На початку ХХ ст. її використовували поети-авангардисти. Вони надавали віршам різних форм, підсилюючи суть та настрій твору.

В основі айдентики — текст. Його складають у форми, візуалізуючи таким чином тему фестивалю, яка щороку змінюється. Тема 2019-ого звучить як «Сусідство: відкрите питання»: шрифтові композиції зустрічаються, перетинаються та взаємодіють.

«Ми прагнули створити стиль, який житиме з Книжковим Арсеналом багато років. Cистема мала бути гнучкою, давати простір для творчості дизайнера, адаптуватись під різні формати, але при цьому залишатись впізнаваною із року в рік», — каже Руслан Гордієнко, засновник брендингової агенції АТАКА.

Нову айдентику вже можна побачити на вулицях Києва та на самому фестивалі, який  триватиме до 26 травня.

Фото надані прес-службою «Мистецького арсеналу»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.