Презентовано нову айдентику «Книжкового Арсеналу»

Літературний фестиваль «Книжковий арсенал» змінив візуальний стиль. Нову айдентику, у якій слова формують зображення, розробила брендингова агенція АТАКА спільно з арт-директоркою «Мистецького Арсеналу» та командою фестивалю.

«Книжковий Арсенал» — це масштабна подія, що об’єднує літературну та мистецьку сцени, і візуальний стиль мав передавати цю ідею.

Натхненням для дизайнерів стало «поезомалярство» — техніка, що поєднує словесність та візуальність. На початку ХХ ст. її використовували поети-авангардисти. Вони надавали віршам різних форм, підсилюючи суть та настрій твору.

В основі айдентики — текст. Його складають у форми, візуалізуючи таким чином тему фестивалю, яка щороку змінюється. Тема 2019-ого звучить як «Сусідство: відкрите питання»: шрифтові композиції зустрічаються, перетинаються та взаємодіють.

«Ми прагнули створити стиль, який житиме з Книжковим Арсеналом багато років. Cистема мала бути гнучкою, давати простір для творчості дизайнера, адаптуватись під різні формати, але при цьому залишатись впізнаваною із року в рік», — каже Руслан Гордієнко, засновник брендингової агенції АТАКА.

Нову айдентику вже можна побачити на вулицях Києва та на самому фестивалі, який  триватиме до 26 травня.

Фото надані прес-службою «Мистецького арсеналу»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі National Geographic

Львівський фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі від National Geographic Treveller India «World Public Transport». Фотопроєкт присвячений різноманіттю видів громадського ...

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...