Літературний фестиваль «Книжковий арсенал» змінив візуальний стиль. Нову айдентику, у якій слова формують зображення, розробила брендингова агенція АТАКА спільно з арт-директоркою «Мистецького Арсеналу» та командою фестивалю.
«Книжковий Арсенал» — це масштабна подія, що об’єднує літературну та мистецьку сцени, і візуальний стиль мав передавати цю ідею.
Натхненням для дизайнерів стало «поезомалярство» — техніка, що поєднує словесність та візуальність. На початку ХХ ст. її використовували поети-авангардисти. Вони надавали віршам різних форм, підсилюючи суть та настрій твору.
В основі айдентики — текст. Його складають у форми, візуалізуючи таким чином тему фестивалю, яка щороку змінюється. Тема 2019-ого звучить як «Сусідство: відкрите питання»: шрифтові композиції зустрічаються, перетинаються та взаємодіють.
«Ми прагнули створити стиль, який житиме з Книжковим Арсеналом багато років. Cистема мала бути гнучкою, давати простір для творчості дизайнера, адаптуватись під різні формати, але при цьому залишатись впізнаваною із року в рік», — каже Руслан Гордієнко, засновник брендингової агенції АТАКА.
Нову айдентику вже можна побачити на вулицях Києва та на самому фестивалі, який триватиме до 26 травня.
Фото надані прес-службою «Мистецького арсеналу»