• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Петрі Кемппінен: Замість традиційних сірих драм ми бачимо історії з дозованими елементами гумору

3 Грудня, 2019
Час прочитання: 2 хв.
A A
Петрі Кемппінен: Замість традиційних сірих драм ми бачимо історії з дозованими елементами гумору
Share on FacebookShare on Twitter

Колишній виконавчий директор фонду Nordisk Film & TV Fond та спікер міжнародного форуму «Креативна Україна» Петрі Кемппінен в інтерв’ю розповідає про особливості державного фінансування кіноіндустрії Фінляндії та вплив діджиталізації і розвитку онлайн-платформ на аудіовізуальний ринок та контент-індустрію. Його візит став можливий за підтримки Української кіноасоціації (УКА).

Ви — магістр з комунікацій (за спеціальністю журналістика і видавнича справа). Чому пішли працювати в кіноіндустрію?

У мене завжди був інтерес до картинок — рухомих чи нерухомих. Але в якийсь момент я зрозумів, що аудіовізуальний сторітеллінг — це та форма вираження, яка близька мені найбільше. Я писав про це, працюючи журналістом, але я хотів почати розуміти більше, як це створюється, і які зміни в собі несе.

Колишній виконавчий директор фонду Nordisk Film & TV Fond Петрі Кемппінен
Петрі Кемппінен

Розкажіть, як саме уряд підтримує виробництво кіно- і телевізійної продукції у вашій країні? Які умови фінансування проєкту? Як розподіляється бюджет за напрямками?

Кіноіндустрія отримує підтримку через Фінський фонд кіно. Діяльність Фонду спрямована на просування високоякісної, різноманітної та оригінальної кінопродукції. Фонд є найзначнішим джерелом фінансування фільмів у Фінляндії, його підтримка становить приблизно 40% середнього бюджету на виробництво художніх фільмів. У середньому Фонд пітримує 70-80 кінопродуктів у рік на суму понад 20 млн євро. Понад 80% загального бюджету виділяється на виробництво. На показ, розповсюдження, міжнародну промоцію та дослідження виділяється решта бюджету.

Підтримка надається повнометражним, короткометражним, документальним, анімаційним та дитячим фільмам, телесеріалам та міжнародним спільним виробництвам. Щороку Фонд підтримуе створення близько 25-ти художніх, 30-ти документальних та 25-ти короткометражних художніх та анімаційних фільмів.

Точні критерії [проєкту, що подається на фінансування] можна вивчити на сайті Фонду, але для підтримки є основна умова — угода про дистрибуцію або ТВ-передпродаж чи пресейл на платформі.

Підтримка доступна також для міжнародних спільних виробництв з фінським співпродюсером та художнім або технічним співробітником з Фінляндії, і за умови принаймні гарантованої дистрибуції на ТВ у Фінляндії. За останні три роки Фонд підтримав понад 40 міжнародних колаборацій на суму понад 10 млн євро.

Як формуються експертні комісії?

У виробничому відділі працює п’ять незалежних уповноважених. Вони оцінюють заявки індивідуально і дають рекомендації для підтримки Правлінню Фінського фонду кіно. 

Чи важлива спеціальна освіта для такого експерта?

Ні. П’ять осіб, які працюють у комісії зараз, займаються виробництвом кіно, телевізійним мовленням, режисурою чи сценарієм.

Як обираються фільми, які Фонд підтримує і просуває? Назвіть три головні критерії.

Актуальність фільму для аудиторії, унікальний сюжет і помітний або багатообіцяючий талант.

У якому напрямку ви співпрацюєте чи плануєте співпрацювати з Україною?

Якщо з’являться цікаві проекти, завжди є можливість співпраці.

Колишній виконавчий директор фонду Nordisk Film & TV Fond Петрі Кемппінен
Петрі Кемппінен

Розкажіть про вплив діджиталізації та розвиток онлайн-платформ на кіноіндустрію.

Зараз знімати фільми стало доступнішим, знайти глядача простіше. Онлайн-майданчики відкривають доступ до фінансування. Таким чином, у продюсерів і творчих груп з’являється більше можливостей для реалізації своїх проектів.

Як ви використовуєте ці тренди?

Створюємо діалог навколо відкритих можливостей.

Як змінюються Nordisk Film & TV Fond та кіноіндустрія під впливом нових технологій? Як країна та споживач реагують на ці зміни?

Організації, що фінансують проєкти, повинні змінити свої правила та зрозуміти, як найкращим чином допомогти незалежним продюсерам, які створюють контент, бажаний для аудиторії. Люди проводять більше часу, споживаючи аудіовізуальний контент, але способи його споживання стають різноманітнішими і постійно змінюються. Рекламодавці повинні зрозуміти, де знаходиться споживач, а країни — адаптувати зміни політики щодо підтримки оригінального контенту.

Які тренди у створенні фільмів можете відмітити сьогодні?

У скандинавських країнах я бачу тенденцію до адаптації способу сторітеллінгу: від поширення особистого досвіду до створення універсельних і актуальних історій. Замість традиційних сірих драм, які панували раніше, ми бачимо історії з дозованими елементами гумору.

Що вас найбільше дратує в цій галузі?

Дотримання старих звичок.

Якби у вас була можливість обрати іншу індустрію, то що б обрали? І чому?

Багато з того, що робить третій сектор, стає все більш важливим. Наприклад, гуманітарні організації. Важливо забезпечити рівні можливості для всіх.

Довідка: 

Nordisk Film & TV Fond заснований у 1990 році, його щорічний бюджет  становить приблизно 110 млн норвезьких крон. Основною метою діяльності фонду є сприяння розвитку кіно- та телевиробництва у п’яти північноєвропейських країнах: Данії, Фінляндії, Ісландії, Норвегії та Швеції. Фонд користується підтримкою Північної ради (Nordic Council of Ministers), низки кіноінститутів та телеканалів країн Північної Європи. Пріоритетними завданнями є фінансування кіно, серіалів і документальних стрічок та підтримка і розвиток міжнародної дистрибуції, культурних та освітніх ініціатив.

Автор: reklamaster.com

Теги: интервьюкиноиндустрия

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»
Інтерв'ю

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»

11 Вересня, 2020

Режиссер Владимир Лерт родился в Латвии, а в конце девяностых иммигрировал в США. Там он окончил университет в Санта Барбаре и стал активно работать на голливудских съемочных площадках. Владимир принимал...

Читати даліDetails

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

Валерий Примост: Настоящий сторителлинг — всегда об изменении мира к лучшему

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.