Оголошено переможців 8-го Київського міжнародного фестивалю короткометражок

8-й Київський міжнародний фестиваль короткометражних фільмів, що відбувся з 17 по 21 квітня в кінотеатрі «Київ», оголосив переможців.

Приз глядацьких симпатій міжнародного конкурсу отримав створений за підтримки Держкіно фільм «Кохання» Микити Лиськова.

Спеціальну відзнаку міжнародного конкурсу завоювали стрічки «Шакті» Мартіна Рейтмана, «Пан Лідерц» Луци Тот та «Омарська» Варуна Сасіндрана.

Найкращим фільмом міжнародного конкурсу визнали картину «Розбита дорога нового краю» Кавіча Неанґа.

Приз глядацьких симпатій національного конкурсу здобула стрічка «Колір фасаду: синій» Олексія Радинського.

Найкращим фільмом національного конкурсу стала стрічка «Mia Donna» Павла Острікова. До речі, ця картина отримала «Золоту Дзиґу-2019» у номінації «Найкращий короткометражний ігровий фільм».

На фестивалі було представлено понад 300 стрічок та 30 програм за п’ять днів. Дев’ятий Київський міжнародний фестиваль відбудеться у квітня 2020-го.

Фото: прес-служба фестивалю

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Gif-анімація нагадує про первинний вигляд об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

Студія Neomam відтворила первинний вигляд об’єктів Світової спадщини, які зараз лежать в руїнах і ризикують бути назавжди втраченими для людства.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

«Кишенькова країна» — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

З 16 липня стартував проєкт «Кишенькова країна». Це 3D-оцифрування об’єктів матеріальної, культурної та архітектурної спадщини України за підтримки УКФ. Завершиться ...