«Мистецький арсенал» розпочав прийом заявок на участь у X «Книжковому Арсеналі»

«Мистецький арсенал» розпочав прийом заявок на участь у виставці-ярмарку та програмі подій в межах Х Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал». Фестиваль відбудеться 26–30 травня 2021 року.

З огляду на карантинні обмеження цьогоріч фестиваль відбудеться в гібридному форматі. Проте організатори події не відмовляються від ярмаркової та подієвої частини в просторі «Арсеналу».  

Як саме зміниться фестиваль у зв’язку з загрозами пандемії, розповідає директорка «Мистецького арсеналу» Олеся Островська-Люта:

«Безпека відвідувачів та учасників Міжнародного фестивалю “Книжковий Арсенал” для нас завжди була і залишиться пріоритетом. Тому цього року ярмарок та подієва частина матимуть менше учасників. Ми зосередимося на тому, щоб розмістити всіх безпечно в просторі Арсеналу. Наприклад, розробляємо послотну відвідуваність фестивалю, щоб запобігти скупченням людей. Цього року, який все ще залишається дуже складним, Книжковий Арсенал буде не таким гамірним і велелюдним, як завжди, але він дозволить і видавцям, і читачам, і авторам усе ж таки зустрітися. Для цього ми потребуємо допомоги усіх наших учасників: просимо поставити безпеку в пріоритет, водночас пам’ятаючи, що ця криза врешті-решт закінчиться і наш неймовірний Книжковий рано чи пізно знову стане велелюдним і вільним від обмежень, як і раніше».

Олеся Островська-Люта, Мистецький арсенал
Олеся Островська-Люта
Фото: Максим Горбацький © ДП НКММК Мистецький арсенал

Про переваги, які готує новий, гібридний формат «Книжкового Арсеналу», говорить координаторка фестивалю Юлія Козловець

«Використати всі переваги онлайн-форматів і таким чином залучити до фестивалю людей з усіх куточків Землі — наша головна задача на цей рік. Для цього ми створюємо новий сайт Книжкового Арсеналу зі зручною навігацією як для учасників, так і для відвідувачів, з додатковими можливостями для представлення видавців. Разом із вами ми розробимо програму, без сумніву яскравих та інтерактивних онлайн та живих подій. Ми готуємо потужну Професійну програму для видавців, агентів, літературних менеджерів із фокусом на міжнародну співпрацю. Книжковий традиційно матиме ефективну промокампанію, цьогорічна мета якої — зібрати щонайменше 50 тисяч відвідувачів як в просторі Арсеналу, так і онлайн. Традиційна візуальна складова фестивалю разом із унікальним простором Старого арсеналу знайде своє місце і в онлайн-програмуванні».

Юлія Козловець, Мистецький арсенал
Юлія Козловець
Фото: Олександр Попенко © ДП НКММК Мистецький арсенал

Прийом заявок на участь у виставці-ярмарку відбувається до 12 лютого 2021 року. А заявки до програми подій приймаються до 17 лютого 2021 року.

Організатори події звертають увагу на те, що вони оновили умови участі у фестивалі, а тому просять уважно ознайомитися з документом.

Затвердження претендентів на участь у виставці-ярмарку базується на механізмі експертного відбору, метою якого є ефективне використання обмеженого простору «Мистецького арсеналу» для представлення на фестивалі широкої палітри видавців, чия робота визнається як високоякісна. Водночас фестиваль підтримує нових незалежних гравців, сприяючи якісній конкуренції на ринку.
Результати відбору претендентам повідомлять на початку березня у письмовій формі.

Фокус-темою цьогорічного фестивалю обрано «оптимісти скептики», її куратором став літературознавець Ростислав Семків.

«Книжковий Арсенал» є міжнародною подією, яка щороку збирає понад 100 іноземних гостей, більш як 200 видавців та культурних інституцій, понад 55 тисяч відвідувачів. Фестиваль проходить щовесни з 2011. На ньому розвиваються і взаємодіють книжкова, літературна, мистецька сцени.

Фото на головній: Facebook-сторінка «Мистецького арсеналу»

Джерело


А ми нагадуємо, що нещодавно міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...