Щоб прослухати зі свого смартфону новий сингл Майка Познера Amor Fati, слухачам доведеться поворушитися. Так вирішив виробник енергетичних продуктів харчування Clif Bar у своїй колаборації із цим виконавцем, музика якого тісно асоціюється із рухом.
Спільно з агенціями Edible та UEG (частина мережі Edelman) для цього була створена платформа Clif Remix in Motion, яка синхронізується з технологією, що вловлює рухи смартфона.
Доки слухач пританцьовує під музику, цей трек не зупинятиметься, додаючи все нові звуки та голоси. Але щойно людина зупиняється і стоїть непорушно, елементи треку поступово стихають і настає тиша.
Як це працює, можна побачити в деморолику:
Оскільки за минулі півтора роки чимало концертів та інших подібних розважальних заходів довелося скасувати, багато хто опинився без можливості дійсно відпочити і дати собі волю. А це в свою чергу призвело до наростання депресій і загального рівня тривожності.
Блер Волоз, старша бренд-менеджерка Clif Bar, пояснює, що своєю кампанією Remix in Motion їхній бренд сподівається «поділитися позитивною енергією та порадіти красі руху, який здатен принести зміни на краще у фізичному, ментальному та суспільному плані».
Над програмним забезпеченням цієї ініціативи працювала IT-компанія Reconstrukt.
Така динамічна музика від Clif Bar та Майка Познера є частиною ширшої кампанії Let’s Move the World у підтримку здорового харчування та активного способу життя.
В цьому контексті вибір Майка Познера в якості амбасадора бренду є не випадковим. Його ініціатива Walk Across America у 2019 році здобула неабиякий розголос, коли музикант за півроку пішки перетнув Америку від узбережжя до узбережжя. А нещодавно він піднявся на вершину Евересту, щоб зібрати кошти для некомерційної юридичної фірми Detroit Justice Center.
Сам Майк Познер у прес-релізі озвався про цю кампанію так: «Ініціативою Remix in Motion ми мотивуємо людей рухатися у часи, коли можливостей відвідати живий концерт лишається небагато. І водночас ми мотивуємо колективні соціальні рухи. Адже коли ми рухаємося, світ рухається разом із нами».
Читайте також:
Відеогра як музичний інструмент: бренд Webhallen створив оркестр з геймерів.