• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

МІСТ між минулим і майбутнім. Національний музей історії України презентує ребрендинг

11 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
МІСТ між минулим і майбутнім. Національний музей історії України презентує ребрендинг
Share on FacebookShare on Twitter

Національний музей історії України презентує ребрендинг. Нову концепцію безкоштовно розробило креативне агентство TABASCO, щоб підтримати музей у прагненні стати сучаснішим. Одним із ключових елементів ребрендингу є скорочення: Музей ІСТорії = МІСТ.

Федір Андрощук, генеральний директор Національного музею історії України, підкреслює: «Новий бренд — це не просто зміна обкладинки. Для кардинальних змін потрібен час. І ми маємо чітко розуміти, як і куди рухаємося. Історичний музей — це не лише про зберігання та демонстрацію експонатів. Образ мосту унаочнює прагнення поєднувати часи та культури. Новий бренд маніфестує стратегію розвитку музею».

Графічний знак логотипу — літера М — говорить про поєднання двох берегів України — лівого та правого, а також символізує, що саме у МІСТ зустрічаються минуле та майбутнє, єднаються цивілізації та знання.

Олександр Смірнов, креативний директор TABASCO: «Працюючи над проєктом, ми знайшли цікавий інсайт. Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, котрі використовувати у житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра у НМІУ?”. Але ж музей має бути визначним місцем, про яке хочеться говорити та згадувати. Недарма Метрополітен (Музей мистецтва Метрополітен, відомий художній музей у США, — Прим. Ред.) у Нью-Йорку називає себе Мет’ом. Ми почали крутити цю ідею — знайшли образи та сенси, котрі точно передають суть головного музею країни. Так і народився МІСТ»

Знак М трансформується та стає динамічним. Основні кольори нового брендингу — жовто-зелений та блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий. Їх можна використовувати в мерчі, навігації та експозиції музею залежно від тематики.

Національний музей історії України презентує ребрендинг
Національний музей історії України презентує ребрендинг

Креативна команда також використала тему безкінечності. При розміщенні поряд різних поліграфічних об’єктів — візиток, постерів, бейджів тощо — створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія — це неперервна низка подій, пов’язаних між собою.

Національний музей історії України презентує ребрендинг

Фотозображення компонується у форму, яка створена на основі знаку. Вона також є динамічною і, граючись з формою, ми отримуємо можливість гармонійно використовувати її на різних форматах. Для outdoor-афіш ідея поєднання була реалізована шляхом нестандартної компоновки тексту та ланцюгового розміщення зображень виставки.

«Наша мета — щоб Національний музей історії України став культовим місцем для молоді, а для цього стиль музею повинен мати зміст, бути модним і нести сенс», — вважає команда TABASCO, яка працювала над ребрендингом.

Ребрендинг розробляли креативники TABASCO — Chief Design Officer Світлана Горовенко та дизайнер Вікторія Васильєва.


Читайте також про те, як команда Y agency зробила ребрендинг музею КПІ.

Теги: дизайнкреативмузеїребрендинг

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.