Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management за підтримки Українського Культурного Фонду. Міжнародна медіаконсалтингова компанія K7 Media, представить огляд трендів та змін аудіовізуальної індустрії Південної Кореї, Китаю та В’єтнаму.
В рамках секції буде представлено підбірку найбільш показових проектів, що характеризують ситуацію на ринку даного регіону. Панельна дискусія за участі представників ключових напрямків медіаіндустрії сфокусується на тому, як COVID-криза впливає на ринкові показники та позначається на загальних зрушеннях у кінотеатральному й телевізійному секторах. Спікери також розкажуть про те, як провідні гравці медіаринку адаптують свої бізнес-моделі відповідно до нових реалій і вибудовують співпрацю з іншими країнами.
Модеруватиме зустріч Мішель Лін, авторитена експертка, голова департаменту Азії і Тихоокеанського регіону в компанії К7 Меdia. Має великий досвід в дослідженні форматів, багатожанрових програм та вивченні специфіки регіональних ринків.
«На прикладі кожної з країн ми розглянемо показовi приклади, які відображають реакцію ринку на ситуацію: як змінюються уподобання аудиторії та бізнес-процеси, які антикризові рішення приймаються провідними учасниками ринку, та які з них є насправді ефективними. Багато років поспіль Азійський регіон славиться своїми видатними форматами, які підкорюють світ. Наприклад, Південна Корея має хорошу репутацію в царині розваг і мистецтва, тому тепер, коли ви чуєте слово “K-Formats” («Епоха розквіту корейських форматів») – кожен легко зможе навести кілька успішних прикладів. Інші країни регіону також швидко переймають досвід адаптації форматів та iмпорту. Отже, у своєму дослідженні я зокрема зосереджусь на них, а також для міжнародних покупців я представлю нові тенденції щодо форматів з Азійського регіону» – анонсує Мішель Лін.
Продовжити занурення в особливості медіаринку Азії учасники KMW Global Marathon зможуть навіть після завершення заходу. Всі зареєстровані глядачі форуму отримають спеціальний пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW 2020.
Проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.
Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon — ТРК «Україна».
А ще 11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях.