Попри те, що наклейки практично всюдисущі, визнання на їх долю перепадає зовсім небагато. Хоча віднедавна його буде все ж трішечки більше, оскільки компанія StickerYou, нещодавно відкрила музей наклейок.

Наклейки – це одна з тих штук, які можна побачити повсюди, але які переважно залишаються непоміченими. Цінник на товарі у супермаркеті? Наклейка. Оголошення на дверях кав’ярні, мовляв, у нас є безкоштовний Wi-Fi? Також наклейка. А коли ви зайдете всередину та сядете за столик, ви майже напевно побачите хоча б одну наклейку на ноутбуці сусіда. І це вже не кажучи про коробки з вашими замовленнями, які заклеєні липкою стрічкою з логотипом магазину.

Компанія StickerYou вже 12 років робить різноманітні наліпки. Цього серпня вона відкрила у Торонто найбільший у світі магазин стікерів. А тепер черга дійшла й до музею наклейок. Втім, це – не лише музей, але й своєрідна галерея. Зокрема, експозиція RePEELed має на меті показати, що наклейка може бути й витвором мистецтва також.

Тисячі наліпок експозиції були створені свого часу з різною метою. Деякі з них можна зараховувати до поп-арту, інші – є інструментами брендингу та маркетингу.

«Задум створити музей наклейок зародився з прагнення показати досвід та обізнаність StickerYou у всьому, що стосується цієї теми. Також ми хотіли розкрити для відвідувачів креативний потенціал наклейок, оскільки наша компанія пропонує, серед іншого, ряд онлайн-інструментів для виготовлення власних стікерів», – пояснили представники StickerYou.

Кому наклейки стануть у пригоді

Дехто скаже, що наклейки – це, скоріше, іграшки. Проте їм довгий час належала ключова роль у маркетингу. Відколи англієць Роуленд Гілл (Rowland Hill) створив клейкий папір у 1839 році (а відтак і першу поштову марку), компанії, що торгували фруктами, почали клеїти декоративні наліпки на свої ящики, щоб вирізнити їх з-поміж конкурентів. Компанія Chiquita стала королевою бананових імпортерів зокрема й завдяки своїм стікерам, які вона чіпляла просто на фрукти.

У США наприкінці 1960-х років наклейки Wacky Packages стали навіть популярнішими за колекційні картки з бейсболістами. І хоча «Зоряні війни», «My Little Pony» та Майкл Джексон без сумнівів і так здобули б свою славу, проте їх перші маркетингові кампанії завдячують саме наклейкам чималою часткою свого успіху.

Незважаючи на всі переваги цифрового маркетингу, багато брендів продовжують використовувати наклейки як дешевий та економний в плані енергії спосіб поширення інформації про себе. Наприклад, бренд косметики Glossier здобув частину своєї фанбази, вкладаючи наклейки в онлайн-замовлення. Так само робить і бренд одягу Brandy Melville. Та й для брендів, що пов’язані зі скейтбордингом, таких як Supreme та Vans, стікер – це зручний спосіб поширити назву та логотип компанії.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...