Книжковий Арсенал та Одеський кінофестиваль шукають книжки для екранізацій

В українських книг стане ще більше шансів бути екранізованими! Цьому сприятиме нова ініціатива, яку запустили фестиваль Книжковий Арсенал та Одеський міжнародний кінофестиваль. «Book Pitch» — проєкт, що має на меті знайти сучасні українські твори для кіноадаптацій.

Подати заявки на участь у конкурсі можна до 31 березня включно. Автори, видавці та літературні агенти можуть запропонувати до розгляду художні твори, опубліковані з 2018 до 2020 роки накладом понад тисячу примірників. Журі проєкту у складі відомих кінокритиків, продюсерів, режисерів, сценаристів та літературних критиків обиратимуть переможців «Book Pitch» у кілька етапів. Перший етап відбудеться наприкінці травня в межах Х Книжкового Арсеналу, а фінал – протягом 10-18 липня на Film Industry Office Одеського міжнародного кінофестивалю: там стануть відомі назви 5 творів-переможців. Саме найкраще п’ятірку книг, що мають потенціал перетворити на фільми,  рекомендуватимуть українським та міжнародним інвесторам кіноіндустрії для майбутньої екранізації. 

«Проєкт “Book Pitch” спрямований не просто на пошук сучасних книг, які потенційно можуть бути втілені на широкому екрані. Це можливість для письменників донести свої твори до представників української та міжнародної кіноіндустрії, які завжди в пошуку нових ідей та якісних сценаріїв», – зауважила генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю Юлія Сінькевич«Сподіваємося, що цей пітчинговий проєкт пожвавить літературну спільноту та сприятиме популяризації творів сучасних українських авторів, а учасники отримають новий цікавий досвід та фахову експертизу своїх ідей», — додала координаторка Книжкового Арсеналу Юлія Козловець.

Джерело

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...