Reklamaster.com продовжує розпитувати представників української креативної індустрії про книжки, які вплинули на їхні переконання та мислення. Цього разу свій список must read представляє директорка з маркетингу PRIME Group Мар’яна Вознюк, яка зараз перебуває в декреті.

«Право писати» Джулії Кемерон: розпише кожного охочого

Фото: Катерина Казаніна, girlswhoinspire.com

Часто люди, які починають писати, не довіряють собі, вважають текст недоречним, банальним, або взагалі нецікавим. Я теж раніше почувалась невпевненою у власних силах та сумнівалась, чи виходить у мене висловлювати свої думки цікаво. Проблему загострювало оточення, яке не підтримувало на початках, а критикувало, керуючись стереотипом «письменником треба народитись». Книга Джулії Кемерон прибрала цей бар’єр, допомогла мені повірити в себе, розписатись та повернутись до письменництва. Завдяки її вправам я змогла виписати певні душевні питання, що сприяло їхньому вирішенню. Раджу книжку всім, хто хоче писати та не знає з чого почати.

«Дерево йоги» Б. К. С. Айенгара: щось більше, ніж фізичні вправи

Моє знайомство з йогою розпочалось у 2010 році. Шукаючи свій путь в ній, я мала справу з різноманітними школами та викладачами. Та саме ця книга дозволила зрозуміти, що йога — це шлях, який обираєш свідомо. Тут немає швидких результатів, а плоди з’являються тоді, коли практика стабільно зростає та міцнішає. Моя персональна практика — моє персональне дерево, і лише його зростання має значення. Все інше — шум вітру, що колише його гілки.

«Нелюбима дочка» Пег Стріп: «Зло сильніше добра», або якою мамою не треба бути

Фото: www.podpisnie.ru

Як новоспечена мама я шукала відповіді на абсолютно нову для себе тему материнства. Перечитала понад 10 книг про виховання, поки не наштовхнулась на цю. Книжка розповідає про те, як на наш світогляд і сприйняття життя впливають стосунки з матір’ю; чому пережите в дитинстві не залишає у дорослому житті. Діти засвоюють модель поведінки мами на підсвідомому рівні, і згодом або наслідують його несвідомо, або працюють з тим, щоб його змінити. Раджу прочитати цю книгу всім батькам аби знати, як не травмувати свою дитину та не передавати згубні моделі поведінки наступним поколінням.

Більше вражень про «Нелюбиму дочку» у моєму блозі: https://anamariko.com/2019/09/17/peg-streep-unloved-daughters/

«Джерело» Айн Ренд: про вміння залишатись собою, навіть коли суспільство це не схвалює

Фото: library1-info.blogspot.com

Трилогія «Айн Ренд «Атлант розправив плечі» надзвичайно відома, проте я більше люблю її інший роман — «Джерело». Для мене вона є джерелом сили на натхнення в моменти морально-психологічного виснаження.

У романі авторка висвітлює актуальні для сьогодення теми конформізму та нон-конформізму в професії та житті. Книга вчить, що незламність, здатність залишатись вірним собі та сила протистояти натиску соціуму — критично важливі. Якщо здасишся, то втратиш свою сутність та скотишся до посередності.

«Герой і Бунтівник» Маргарет Марк: варто прочитати кожному маркетологу та копірайтеру

Фото: www.jcloewe.com

Ця книга на перетині психології та брендингу описує 12 ключових архетипів. Хоча зараз вже й з‘явились нові архетипи, та основа залишається основою. Праця Марк вчить розрізняти та розуміти їх, а також бути послідовним в їхньому застосуванні. Перекладаючи на маркетингову мову — вона допомагає усвідомити, що тональність комунікації, кольори, відтінки та напівтони — це важливе джерело інформації про бренд, а не «заморочка» для підвищення його вартості.

«Я чую вас наскрізь» Марка Гоулстона: вчить слухати, щоб чути, а не слухати, щоб відповідати

Фото: bizz.monolith.in.ua

Люди часто говорять не те, що хочуть сказати, не те, що мають на увазі, та не те, що думають. Раніше я вважала, що розумію, що прагне сказати співрозмовник. Поки він ділився своїми думками, я в голові продумувала репліки у відповідь. Інколи навіть перебивала, щоб відповісти. Так робить більшість. Після того, як прочитала працю Гоулстона, почала працювати над своїм навиком слухання без очікування та впевненості в тому, що знаю, що хоче сказати співрозмовник. І мені відкрився глибокий світ міміки, жестів, емоцій та сутності слів співбесідника. Безумовно, ця книжка допомагає розібратись в нюансах спілкування та налаштовує на правильну практику. Спробувавши її, вже не захочеш діяти по-старому.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть ...

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

9 місяців від концепції до полиці: як дизайнеру не здутися в довгих проєктах

В агентстві Dozen ми часто робимо великі, довгострокові проєкти, такі як «Чумак», «Водный мир», «Флінт», «Жайвір», «Старт». Багато з них ...

How to win a Lion1

Як здобути Лева: топ-поради від керівника департаменту Awards Cannes Lions

Цього тижня Офіційне представництво фестивалю Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) організували вебінар із Ніком Лобо, керівником ...

Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

Словенський креатор Юре Товрлян зробив редизайн відомих логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу.