• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

K7 Media презентує: нові та найкращі шоу для дітей з усього світу

4 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
K7 Media презентує: нові та найкращі шоу для дітей з усього світу
Share on FacebookShare on Twitter

18 вересня на медіафорумі KMW Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій K7 Media (Великобританія), презентує підбірку нових дитячих та юнацьких шоу з різних куточків світу. В рамках спеціальної доповіді Девіда на учасників KMW чекає загальний огляд трендів у сфері дитячого контенту, його жанрового розмаїття, а також способів його доставки до юних глядачів. І усе це – на прикладі найпопулярніших шоу, спеціально створених як для ТБ, так і для різноманітних платформ.

  «Американський гігант індустрії іграшок Hasbro нещодавно придбав компанію eOne – власника всім відомої «Свинки Пеппи». Це ще раз дало чітко зрозуміти, наскільки цінними можуть бути дитячі IP. Додамо до цього швидкий запуск стримінгової платформи Disney +, і можемо вже сьогодні спрогнозувати ще один сплеск інтересу до контенту для маленьких глядачів. А що ще вони дивляться зараз? Я радий повернутися на KMW, щоб разом із вами розібрати найсвіжіші кейси на традиційному ТБ та на digital-платформах», – каже Девід.

Діти дивляться відео на все більшій кількості екранів, відповідно переглядаючи більше контенту і разом з цим змінюються і патерни перегляду. Сам контент, який тримає дітей перед екраном, теж не такий як раніше: всього кілька років тому хто б міг подумати, що ми будемо з захопленням дивитися, як діти (і дорослі!) розпаковують і грають в іграшки? Не кажучи вже про те, що кількість глядачів такого контенту стрімко зростає. У свою чергу, подібний DIY-підхід до виробництва відео для дітей почав впливати на «традиційні» тайтли, такі як наприклад WildBrain від DHX, а також підштовхувати до створення спін-оффів для digital-платформ – ми можемо спостерігати це з такими проектами як The Moomins і The Clangers.

“Якщо ми говоримо про Україну та регіон СНД загалом, то очевидно, що кількість дитячого контенту росте – як на телебаченні, так і на інтернет-платформах. Зараз існує понад 250 телеканалів, які офіційно транслюються в Україні, з них 24 – орієнтовані на дітей. Загальна кількість їх глядачів збільшилася за останні п’ять років більш ніж на 60%. З топ-10 найпопулярніших українських YouTube каналів вісім орієнтовані на молоду аудиторію з мільйонами і десятками мільйонів підписників у кожного. Більше того, дитячий контент як на телебаченні, так і в Інтернеті використовується великою кількістю компаній як інструмент для просування брендів і є невід’ємною частиною їх довгострокових маркетингових стратегій. Це не дивно, адже такий підхід вже довів свою ефективність у всьому світі. Тому я впевнений, що презентація Девіда буде цікавою не лише виробникам контенту та мовникам, а й представникам рекламного бізнесу та брендів”, – коментує Артем Вакалюк, керівник аналітичного департаменту в Media Resources Management (Україна).

Ексклюзивна секція Девіда Чіарамелли «Нові і найкращі шоу для дітей», відбудеться 18 вересня о 12:00 –12:50 на KYIV MEDIA WEEK.

Теги: кіномедіановини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.