K7 Media презентує: нові та найкращі шоу для дітей з усього світу

18 вересня на медіафорумі KMW Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій K7 Media (Великобританія), презентує підбірку нових дитячих та юнацьких шоу з різних куточків світу. В рамках спеціальної доповіді Девіда на учасників KMW чекає загальний огляд трендів у сфері дитячого контенту, його жанрового розмаїття, а також способів його доставки до юних глядачів. І усе це – на прикладі найпопулярніших шоу, спеціально створених як для ТБ, так і для різноманітних платформ.

  «Американський гігант індустрії іграшок Hasbro нещодавно придбав компанію eOne – власника всім відомої «Свинки Пеппи». Це ще раз дало чітко зрозуміти, наскільки цінними можуть бути дитячі IP. Додамо до цього швидкий запуск стримінгової платформи Disney +, і можемо вже сьогодні спрогнозувати ще один сплеск інтересу до контенту для маленьких глядачів. А що ще вони дивляться зараз? Я радий повернутися на KMW, щоб разом із вами розібрати найсвіжіші кейси на традиційному ТБ та на digital-платформах», – каже Девід.

Діти дивляться відео на все більшій кількості екранів, відповідно переглядаючи більше контенту і разом з цим змінюються і патерни перегляду. Сам контент, який тримає дітей перед екраном, теж не такий як раніше: всього кілька років тому хто б міг подумати, що ми будемо з захопленням дивитися, як діти (і дорослі!) розпаковують і грають в іграшки? Не кажучи вже про те, що кількість глядачів такого контенту стрімко зростає. У свою чергу, подібний DIY-підхід до виробництва відео для дітей почав впливати на «традиційні» тайтли, такі як наприклад WildBrain від DHX, а також підштовхувати до створення спін-оффів для digital-платформ – ми можемо спостерігати це з такими проектами як The Moomins і The Clangers.

“Якщо ми говоримо про Україну та регіон СНД загалом, то очевидно, що кількість дитячого контенту росте – як на телебаченні, так і на інтернет-платформах. Зараз існує понад 250 телеканалів, які офіційно транслюються в Україні, з них 24 – орієнтовані на дітей. Загальна кількість їх глядачів збільшилася за останні п’ять років більш ніж на 60%. З топ-10 найпопулярніших українських YouTube каналів вісім орієнтовані на молоду аудиторію з мільйонами і десятками мільйонів підписників у кожного. Більше того, дитячий контент як на телебаченні, так і в Інтернеті використовується великою кількістю компаній як інструмент для просування брендів і є невід’ємною частиною їх довгострокових маркетингових стратегій. Це не дивно, адже такий підхід вже довів свою ефективність у всьому світі. Тому я впевнений, що презентація Девіда буде цікавою не лише виробникам контенту та мовникам, а й представникам рекламного бізнесу та брендів”, – коментує Артем Вакалюк, керівник аналітичного департаменту в Media Resources Management (Україна).

Ексклюзивна секція Девіда Чіарамелли «Нові і найкращі шоу для дітей», відбудеться 18 вересня о 12:00 –12:50 на KYIV MEDIA WEEK.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею ...

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

Creative Business Academy — це інтенсивний восьмиденний тренінг для креативних стартапів та підприємців. Тренінг допоможе створити справжній бізнес: виробити стратегію, залучити ...

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Пандемія та карантин відчутно вплинули на рекламний ринок. Рекламні бюджети зменшуються, тому маркетологи шукають більш ефективні та доступні канали просування ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...

Віртуальний ярмарок грантів у сфері культури. Програма та реєстрація

2 липня відбудеться традиційний Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Організатори — Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні ...