Галерея у запорізькій квартирі, Берталон-сажотрус з Мукачева, експериментальна майстерня у гаражі, Хор одиноких сердець чи урбаніст-бандурист із Харкова – історії про людей та проєкти, які по-своєму творять культуру в різних куточках країни, зібрані на новому інтерактивному сайті uculture.in.ua. Лендінг запустив Український культурний фонд разом з комунікаційною агенцією plusone в рамках кампанії «Культура зближує», яка реалізується за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.
Сайт-мандрівку створено у колажній стилістиці. Такий стиль обрали, щоб привернути увагу глядача, заінтригувати його. Адже за кожним об’єктом ховається історія, а кожен клік – це можливість дізнатися більше про українську культуру в її різних проявах. Комусь це допоможе надихнутись на похід з друзями чи родиною до музею чи театру, а хтось може впізнати у героях своїх знайомих! Чи знайти можливість для реалізації власного культурного проєкту. Адже культура – у кожному з нас, і це те, що нас зближує.
Кампанія «Культура зближує» стартувала на початку грудня з промовідео у трьох українських містах – Харкові, Запоріжжі та Мукачеві. Мета кампанії – не лише промотувати культурне дозвілля, а й розкрити саме поняття «культура» як близьке кожній людині, як свідчення національної ідентичності та єдності українців.
Нагадаємо: Кампанія «Культура зближує» провадится в рамках програми креативної колаборації «Культура зближує. Культура об’єднує. Культура збагачує», яка розроблена Українським культурним фондом спільно з офіційним Представництвом Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України (CIAU). Мета платформи — зацікавити широку аудиторію у власному культурному розвитку та сприяти формуванню сучасної української культури.