Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших лауреатів нової премії 50 Next — списку людей до 35-ти років, які трансформують майбутнє гастрономії.

Шеф-кухар та кулінарний експерт Євген Клопотенко став єдиним українцем, якого організатори The World’s 50 Best Restaurants включили до списку 50 Next. Журі ренкінгу відмітило роботу Євгена по покращенню гастрономічної культури в Україні та популяризації української кухні у світі.

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

«Мене досі переповнюють емоції і я не можу до кінця усвідомити того, що сталося, — говорить Євген Клопотенко. — Бути обраним із сотень претендентів до списку з 50 професіоналів, які змінюють світову гастрономію, для мене є визнанням того, що я на вірному шляху».

Євген Клопотенко
Фото: Влад Нагорний

За словами Євгена Клопотенка, включення українського шеф-кухаря до списку 50 Next означає, що Україна з’явилася на гастрономічній мапі світу.

«Той факт, що представники ренкінгу 50 Next звернули увагу на Україну та обрали мене до списку — величезна перемога для України, бо це вперше наша країна відзначена у світових ресторанних рейтингах такого рівня, — говорить Євген Клопотенко. — Це відкриває величезне вікно можливостей, в Україні багато талановитих шефів, які заслуговують на світове визнання».

Як формується ренкінг 50 Next

50 найкращих журі обирало з поміж більш ніж 700-та претендентів. До списку 50 Next увійшли молоді люди до 35-ти років зі всього світу, які своїм підходом до роботи розширюють кордони гастрономії — не лише шеф-кухарі, але й незалежні винороби, фермери, вчені та митці, у фокусі яких їжа у всіх її проявах.

Усі лауреати 50 Next були розділені по 7-ми категоріях:

  • «Виробники, що змінюють правила гри» (Gamechanging Producers);
  • «Технологічні руйнівники» (Tech Disruptors);
  • «Освітяни, що розширюють можливості» (Empowering Educators);
  • «Підприємницький креатив» (Entrepreneurial Creatives);
  • «Наукові новатори» (Science Innovators);
  • «Лідери гостинності» (Hospitality Pioneers)
  • «Активісти новатори» (Trailblazing Activists).

Ми також нагадуємо, що на Creativity.ua ви можете прочитати ексклюзивне інтерв’ю Євгена Клопотенка про тонкощі креативної кухні та створення власного бренду.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...