• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп

8 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп
Share on FacebookShare on Twitter

Для свого музичного треку «Level of Concern» гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп. Ця трансляція наживо ніколи не зупиняється!

Відео, задумане режисером Джейсоном Цадою (Jason Zada) та створене за допомогою платформи Imposium, було опубліковане 22 червня. І ті, хто час від часу зазирали на цей канал YouTube, могли побачити, що пісня, яка супроводжується невпинним потоком мінливих зображень та жвавою дискусією в чаті, дійсно все ще триває.

Це щось на кшталт нескінченної вечірки, до якої приєднуються все нові й нові люди. Але тут завжди можна поглянути на щось новеньке і відчути себе частиною спільноти.

Гра в загадки

Ця концепція вперше була озвучена за допомогою загадкового 24-годинного відео, яке було опубліковане 12 червня. В ньому можна було побачити різноманітні зображення на телеекрані, а глядачам пропонували зателефонувати за вказаним номером. Як, наприклад, у цьому тизері під назвою «Починати тут»:

По суті, це була гра, а телефонний номер дозволяв розгадати перше кодове слово. Наступну підказку можна було отримати на сайті гурту Twenty One Pilots у вигляді добірки зображень, відео- та звукозаписів. Всього кодових слів було 20: якесь можна було розгледіти у відео, якщо поставити його на паузу, якесь – знайти у спектрограмі аудіофайлу. Ще одне можна було витягти з битого фотофайлу, який треба було відкрити у текстовому редакторі, щоб побачити координати, які вводяться у Google Карти…

Ті наполегливі фанати, які знаходили всі 20 кодових слів, отримували можливість завантажити власний контент для створення кліпу до пісні «Level of Concern», таким чином роблячи власний внесок у нескінченний музичний кліп та гарантуючи, що ця трансляція ніколи не скінчиться.

Музиканти гурту пояснили свій задум так:

Але оскільки не кожному вистачить терпіння розгадувати загадку за загадкою, інші учасники вже встигли назвати в коментарях всі кодові слова. Тож особливо нетерплячі можуть скористатися готовими відповідями.

Трек «Level of Concern» був записаний в умовах карантину, і він став першою музичною композицією, створеною гуртом Twenty One Pilots після 2018 року. Цей кліп зібрав аудиторію в 150 мільйонів глядачів.

Кошти, зібрані завдяки цій пісні, будуть передані у міжнародний фонд Crew Nation. Фонд надає підтримку тим музикантам, яких пандемія зачепила особливо сильно через заборону живих концертів.

Джерело

Музичний кліп – не завжди коротка форма.

Теги: ігрикліпмузыкатворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини
Історії

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

24 Лютого, 2022

Виставка Burn, яка проходить у лондонській Noho Studios з 31 березня по 3 квітня 2022 року, містить 40 великоформатних робіт Джеллі Грін, які привертають увагу до стану світових лісів і безперервного знищення людиною цих дорогоцінних місць існування. Яскраві, зворушливі...

Читати даліDetails

Ігровий веб-сайт для дитячого бренду Woset

Мистецька виставка Dreamachine призначена для перегляду із заплющеними очима

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.