• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Голова дівчини, яка тоне, нагадує про глобальне потепління

1 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Голова дівчини, яка тоне, нагадує про глобальне потепління
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія BBK з іспанського міста Більбао замовила аргентинському художнику Рубену Ороско незвичайну інсталяцію. Це голова дівчини, яка занурена у воду.

Річ у тому, що голова поперемінно то тоне у воді, то знов з’являється на поверхні. Це трапляється під час припливів та відливів. Скульптором навіть розроблено чіткий графік видимості голови на поверхні та її занурення в глибину.

Компанія BBK з іспанського міста Більбао замовила аргентинському художнику Рубену Ороско незвичайну інсталяцію

Скульптура виконана зі смоли та скловолокна, важить приблизно 120 кілограмів і має розміри 1,7 метра у висоту на 1,92 метра в ширину, що еквівалентно голові 10-річної дівчинки, збільшені й в 11 разів. Голову було встановлено в річці Ріа де Більбао на спеціально розробленій залізобетонній конструкції. Це, як зазначає компанія BBK,«скульптура, присвячена поколінням майбутнього».

Компанія BBK з іспанського міста Більбао замовила аргентинському художнику Рубену Ороско незвичайну інсталяцію
Скульптор Рубен Ороско в роботі над інсталяцією

Ініціатори та творці цієї незвичної скульптури прагнули нагадати всім про небезпеку глобального потепління. Вони мають за мету примусити молодь задуматися про своє майбутнє, про те, чи можливе взагалі життя при глобальному потеплінні.

«Ми знаємо, як важко довести людям, те, що вони не відчувають на собі. Тому ми прагнули створити наочний символ. Ми хочемо, щоб наша „Bihar“ стала саме таким символом, який закликає нас зосередитися на майбутньому, спитати себе, який спадок ми залишаємо наступним поколінням», — заявив Хуліо Алонсо Кабальєро, креативний директор кампанії BBK.

Місцеві жителі, щоправда, неоднозначно сприйняли цей витвір мистецтва. Одним інсталяція дійсно сподобалася, і вони зізнаються, що це змусило їх задуматися про майбутнє. Інші, навпаки, заявили, що ця величезна фізіономія, яка потопає, вганяє їх у депресію. Але байдужих все-таки не було, а це вже свідчить про те, що твір, безумовно, досяг своєї мети.

Джерело


Читайте також:

Amazon запустив продаж домашнього робота Astro, навколо якого вже розгорівся скандал

Теги: екологіякреативмистецтвосоціальна відповідальністьсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.