Gucci та Miller Lite показують два діаметрально протилежні погляди на офісні вечірки

Коли офісні вечірки перетворюються на віртуальну подію, почуття це викликає неоднозначні. Зрештою, тут все залежить від того, наскільки теплим є ваше ставлення до колег і як сильно ви скучили за живим спілкуванням за всі ці місяці карантину.

«Рожеві окуляри» Gucci

Зокрема, бренд Gucci у своїй кампанії до зимових свят 2020 вмикає ностальгію по офісу на повну, адже цього року мало хто наважиться збиратися на Різдво на роботі. Це колись офісні вечірки були джерелом незваного похмілля посеред робочого тижня, але цього року навіть ніякове тупцяння серед колег пригадується крізь рожеві окуляри. Ось це і намагається передати Gucci в своєму різдвяному ролику в стилі ретро.

Дія його відбувається начебто в 1990-ті. І в той час як вечірка набирає оберти, офіс з великими коробкоподібними комп’ютерами та громіздким копіювальним апаратом перетворюється на танцмайданчик з баром. Колеги грають в Таємного Санту, співають караоке, танцюють навколо столів і загалом казяться, хто як може. Навіть фотокопії сумочки роблять.

Втім, попри заявлений стиль 90-х, стиль одягу у відео, як багато хто помітив в соцмережах, відповідає, скоріше, 70-м рокам, а вибір музики – 80-м. Навіть редакція журналу AdAge погоджується, пригадуючи свої офісні вечірки у 90-ті, що це більше нагадує історичну реконструкцію, зроблену якимись хіпстерами, а не реальну епоху Spice Girls.

Але загалом це приємне та кумедне відео, яке багатьом нагадає про безтурботніші часи, коли колег по роботі можна було побачити вживу і навіть станцювати всім офісом конгу на Різдво.

До речі про конгу. В рамках кампанії бренд Gucci створив власну відеогру під назвою Conga Master. Зіграти в неї можна у додатку бренда.

Гіперреалізм Miller Lite

Цілком інший погляд на офісні вечірки у Miller Lite. Цей пивний бренд готовий битися об заклад, що кожен охоче відмовився б від офісних вечірок заради відпочинку вдома. Для візуалізації цієї думки бренд запросив мисткиню та фотографку Алекс Прегер, яка створила чи не наймоторошнішу в світі офісну вечірку.

На перший погляд відео від Miller Lite та команди DDB з Чикаго та Сан-Франциско показує просто ряд незручних моментів, знайомих багатьом учасникам офісних вечірок: обов’язкове фото з босом, засинання за своїм робочим столом, алкоголь, який раптово вдаряє в голову. І все це на тлі діджея-любителя, який аж фонтанує ентузіазмом.

Насправді ж ця пародія на офісні вечірки становить собою колекцію з 15 гіперреалістичних скульптур, які відтворюють такі моменти і типажі колег, за якими ви навряд чи скучили. І наприкінці Miller Lite нагадує, що менше часу в офісі – це більше часу з друзями за келихом пива.

З цього приводу Miller Lite навіть роздає у Twitter упаковки на шість банок пива тим, чиї офісні вечірки було скасовано.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...