Коли офісні вечірки перетворюються на віртуальну подію, почуття це викликає неоднозначні. Зрештою, тут все залежить від того, наскільки теплим є ваше ставлення до колег і як сильно ви скучили за живим спілкуванням за всі ці місяці карантину.
«Рожеві окуляри» Gucci
Зокрема, бренд Gucci у своїй кампанії до зимових свят 2020 вмикає ностальгію по офісу на повну, адже цього року мало хто наважиться збиратися на Різдво на роботі. Це колись офісні вечірки були джерелом незваного похмілля посеред робочого тижня, але цього року навіть ніякове тупцяння серед колег пригадується крізь рожеві окуляри. Ось це і намагається передати Gucci в своєму різдвяному ролику в стилі ретро.
Дія його відбувається начебто в 1990-ті. І в той час як вечірка набирає оберти, офіс з великими коробкоподібними комп’ютерами та громіздким копіювальним апаратом перетворюється на танцмайданчик з баром. Колеги грають в Таємного Санту, співають караоке, танцюють навколо столів і загалом казяться, хто як може. Навіть фотокопії сумочки роблять.
Втім, попри заявлений стиль 90-х, стиль одягу у відео, як багато хто помітив в соцмережах, відповідає, скоріше, 70-м рокам, а вибір музики – 80-м. Навіть редакція журналу AdAge погоджується, пригадуючи свої офісні вечірки у 90-ті, що це більше нагадує історичну реконструкцію, зроблену якимись хіпстерами, а не реальну епоху Spice Girls.
Але загалом це приємне та кумедне відео, яке багатьом нагадає про безтурботніші часи, коли колег по роботі можна було побачити вживу і навіть станцювати всім офісом конгу на Різдво.
До речі про конгу. В рамках кампанії бренд Gucci створив власну відеогру під назвою Conga Master. Зіграти в неї можна у додатку бренда.
Гіперреалізм Miller Lite
Цілком інший погляд на офісні вечірки у Miller Lite. Цей пивний бренд готовий битися об заклад, що кожен охоче відмовився б від офісних вечірок заради відпочинку вдома. Для візуалізації цієї думки бренд запросив мисткиню та фотографку Алекс Прегер, яка створила чи не наймоторошнішу в світі офісну вечірку.
На перший погляд відео від Miller Lite та команди DDB з Чикаго та Сан-Франциско показує просто ряд незручних моментів, знайомих багатьом учасникам офісних вечірок: обов’язкове фото з босом, засинання за своїм робочим столом, алкоголь, який раптово вдаряє в голову. І все це на тлі діджея-любителя, який аж фонтанує ентузіазмом.
Насправді ж ця пародія на офісні вечірки становить собою колекцію з 15 гіперреалістичних скульптур, які відтворюють такі моменти і типажі колег, за якими ви навряд чи скучили. І наприкінці Miller Lite нагадує, що менше часу в офісі – це більше часу з друзями за келихом пива.
З цього приводу Miller Lite навіть роздає у Twitter упаковки на шість банок пива тим, чиї офісні вечірки було скасовано.