• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Gucci та Miller Lite показують два діаметрально протилежні погляди на офісні вечірки

20 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Коли офісні вечірки перетворюються на віртуальну подію, почуття це викликає неоднозначні. Зрештою, тут все залежить від того, наскільки теплим є ваше ставлення до колег і як сильно ви скучили за живим спілкуванням за всі ці місяці карантину.

«Рожеві окуляри» Gucci

Зокрема, бренд Gucci у своїй кампанії до зимових свят 2020 вмикає ностальгію по офісу на повну, адже цього року мало хто наважиться збиратися на Різдво на роботі. Це колись офісні вечірки були джерелом незваного похмілля посеред робочого тижня, але цього року навіть ніякове тупцяння серед колег пригадується крізь рожеві окуляри. Ось це і намагається передати Gucci в своєму різдвяному ролику в стилі ретро.

Дія його відбувається начебто в 1990-ті. І в той час як вечірка набирає оберти, офіс з великими коробкоподібними комп’ютерами та громіздким копіювальним апаратом перетворюється на танцмайданчик з баром. Колеги грають в Таємного Санту, співають караоке, танцюють навколо столів і загалом казяться, хто як може. Навіть фотокопії сумочки роблять.

Втім, попри заявлений стиль 90-х, стиль одягу у відео, як багато хто помітив в соцмережах, відповідає, скоріше, 70-м рокам, а вибір музики – 80-м. Навіть редакція журналу AdAge погоджується, пригадуючи свої офісні вечірки у 90-ті, що це більше нагадує історичну реконструкцію, зроблену якимись хіпстерами, а не реальну епоху Spice Girls.

Але загалом це приємне та кумедне відео, яке багатьом нагадає про безтурботніші часи, коли колег по роботі можна було побачити вживу і навіть станцювати всім офісом конгу на Різдво.

До речі про конгу. В рамках кампанії бренд Gucci створив власну відеогру під назвою Conga Master. Зіграти в неї можна у додатку бренда.

Гіперреалізм Miller Lite

Цілком інший погляд на офісні вечірки у Miller Lite. Цей пивний бренд готовий битися об заклад, що кожен охоче відмовився б від офісних вечірок заради відпочинку вдома. Для візуалізації цієї думки бренд запросив мисткиню та фотографку Алекс Прегер, яка створила чи не наймоторошнішу в світі офісну вечірку.

На перший погляд відео від Miller Lite та команди DDB з Чикаго та Сан-Франциско показує просто ряд незручних моментів, знайомих багатьом учасникам офісних вечірок: обов’язкове фото з босом, засинання за своїм робочим столом, алкоголь, який раптово вдаряє в голову. І все це на тлі діджея-любителя, який аж фонтанує ентузіазмом.

https://www.youtube.com/watch?v=wKCblpZe0tk

Насправді ж ця пародія на офісні вечірки становить собою колекцію з 15 гіперреалістичних скульптур, які відтворюють такі моменти і типажі колег, за якими ви навряд чи скучили. І наприкінці Miller Lite нагадує, що менше часу в офісі – це більше часу з друзями за келихом пива.

З цього приводу Miller Lite навіть роздає у Twitter упаковки на шість банок пива тим, чиї офісні вечірки було скасовано.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги: відеогуморкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.