Відтепер простий та зручний дитячий додаток «Мультик» від платформи MEGOGO доступний у App Store до завантаження на пристрої із системою iOS. Раніше додаток був доступний лише у Google Play.

«Мультик» – це понад 4000 мультфільмів та мультсеріалів у FullHD-якості, 17 дитячих каналів, безпечний перегляд та ніякої реклами. Завдяки додатку, дитина може переглядати контент на планшеті або телефоні. Крім того, функціонал дозволяє завантажувати мультики для перегляду без підключення до інтернету, управляти ефіром, дивитися контент у режимі ТБ-архіву, а також наявна система рекомендацій. Що важливо, значна частина мультфільмів має сурдопереклад та тифлокоментарі. Для зручності, цей контент зібрано в окремі розділи.

«Це вже наший другий дитячий додаток. «Мультик» значно відрізняється функціоналом та зручністю від попереднього. Ми зібрали дійсно улюблений дитячий контент, розробили максимально комфортний та зрозумілий дитині інтерфейс. Тому батьки можуть не переживати, що під час перегляду дитина побачить недоречну рекламу або зіштовхнеться із іншими проблемами протягом користування», – розповідає  Іван Шестаков, директор зі стратегії та маркетингу MEGOGO.

Нагадаємо, додаток «Мультик» вперше з’явився в Google Play у грудні 2018 року. Відтоді кількість завантажень перетнула позначку у 100 000. А два роки тому MEGOGO запустила свій перший дитячий додаток «Мульти» для користувачів iOS, на зміну якому, власне, і прийшов максимально вдосконалений «Мультик».

Вартість передплати на «Мультик» складає лише 1,99$ в місяць, користувач отримує доступ до абсолютно всього контенту та дитячих каналів. До того ж, досить велика кількість мультсеріалів та мультфільмів є безкоштовною для перегляду.

Щоб завантажити додаток – варто перейти посиланнями: App Store  та Google Play.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.