Дитячий додаток «Мультик» від MEGOGO з’явився в App Store

Відтепер простий та зручний дитячий додаток «Мультик» від платформи MEGOGO доступний у App Store до завантаження на пристрої із системою iOS. Раніше додаток був доступний лише у Google Play.

«Мультик» – це понад 4000 мультфільмів та мультсеріалів у FullHD-якості, 17 дитячих каналів, безпечний перегляд та ніякої реклами. Завдяки додатку, дитина може переглядати контент на планшеті або телефоні. Крім того, функціонал дозволяє завантажувати мультики для перегляду без підключення до інтернету, управляти ефіром, дивитися контент у режимі ТБ-архіву, а також наявна система рекомендацій. Що важливо, значна частина мультфільмів має сурдопереклад та тифлокоментарі. Для зручності, цей контент зібрано в окремі розділи.

«Це вже наший другий дитячий додаток. «Мультик» значно відрізняється функціоналом та зручністю від попереднього. Ми зібрали дійсно улюблений дитячий контент, розробили максимально комфортний та зрозумілий дитині інтерфейс. Тому батьки можуть не переживати, що під час перегляду дитина побачить недоречну рекламу або зіштовхнеться із іншими проблемами протягом користування», – розповідає  Іван Шестаков, директор зі стратегії та маркетингу MEGOGO.

Нагадаємо, додаток «Мультик» вперше з’явився в Google Play у грудні 2018 року. Відтоді кількість завантажень перетнула позначку у 100 000. А два роки тому MEGOGO запустила свій перший дитячий додаток «Мульти» для користувачів iOS, на зміну якому, власне, і прийшов максимально вдосконалений «Мультик».

Вартість передплати на «Мультик» складає лише 1,99$ в місяць, користувач отримує доступ до абсолютно всього контенту та дитячих каналів. До того ж, досить велика кількість мультсеріалів та мультфільмів є безкоштовною для перегляду.

Щоб завантажити додаток – варто перейти посиланнями: App Store  та Google Play.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Gif-анімація нагадує про первинний вигляд об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

Студія Neomam відтворила первинний вигляд об’єктів Світової спадщини, які зараз лежать в руїнах і ризикують бути назавжди втраченими для людства.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...