Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Art on the Grid — реакція на події історичного значення. Наше життя радикально змінилося через спустошливу пандемію і підйом одного з найбільш масштабних рухів за соціальну справедливість в сучасній історії.

Навесні некомерційна організація Public Art Fund запропонувала 50 художникам-початківцям з Нью-Йорка творчо осмислити стан справ і тим самим дещо полегшити сприйняття проблем, що стоять перед суспільством. Пандемія COVID-19 і загострення систематичного расизму, що спричинило вуличні протести і підживило рух за зміни, докорінно змінили уклад життя нью-йоркців. У тому числі і способи взаємодії з містом, і те, як містяни його сприймають. Арт-проєкт в out of home медіа є помітною громадською платформою для художників, чиї звичні способи спілкування з публікою унеможливились, та стимулом до створення нових гостро актуальних робот. Art on the Grid дає жителям Нью-Йорка привід для рефлексії та пошуку нових способів взаємодії з містом. Проєкт також слугує предметом для обговорення з сусідами, друзями і навіть незнайомими людьми.

Проєкт представляє 50 художників з 18 країн. Ініціатори запропонували їм дати власну відповідь на питання возз’єднання та оновлення, пропущену через особистий досвід. Твори відображають сприйняття художниками Нью-Йорка в цілому, його жителів і місць. Це роздуми про моменти спонтанності, близькості, ізоляції, втрати, зцілення і відновлення, а також про прагнення створити більш справедливе, інклюзивне і рівноправне майбутнє. Зараз як ніколи мистецтво в контексті міського середовища — відкрите, неплатне і доступне для всіх — здатне стати важливим інструментом у творчому і духовному зціленні міста.

50 робіт проєкту Art on the Grid утворюють децентралізовану галерею, розміщену на об’єктах інфраструктури міського громадського транспорту та телекомунікацій. Арт-проєкт розгорнуто у два етапи: 10 робіт 29 червня, решта 27 липня. Сюжети розміщені на 500 автобусних зупинках JCDecaux і 1,7 тис. екранах рекламно-інформаційних терміналів LinkNYC. Групи робіт, розміщені вздовж автобусних маршрутів, є своєрідним художнім путівником для пасажирів. Для інших — це просто несподівана приємна зустріч із мистецтвом. Твори, що захоплюють уяву, переосмислюють місто як відкриту галерею. А також нагадують, що навіть в скруту художнє самовираження необхідне для створення культури, що щиро відображає і реагує на сучасний світ.

Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Джерело: Public Art Fund
Переклад: out-of-home.ua


Пропонуємо вам також поглянути на добірку з десяти найновіших хмарочосів світу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.