Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Art on the Grid — реакція на події історичного значення. Наше життя радикально змінилося через спустошливу пандемію і підйом одного з найбільш масштабних рухів за соціальну справедливість в сучасній історії.

Навесні некомерційна організація Public Art Fund запропонувала 50 художникам-початківцям з Нью-Йорка творчо осмислити стан справ і тим самим дещо полегшити сприйняття проблем, що стоять перед суспільством. Пандемія COVID-19 і загострення систематичного расизму, що спричинило вуличні протести і підживило рух за зміни, докорінно змінили уклад життя нью-йоркців. У тому числі і способи взаємодії з містом, і те, як містяни його сприймають. Арт-проєкт в out of home медіа є помітною громадською платформою для художників, чиї звичні способи спілкування з публікою унеможливились, та стимулом до створення нових гостро актуальних робот. Art on the Grid дає жителям Нью-Йорка привід для рефлексії та пошуку нових способів взаємодії з містом. Проєкт також слугує предметом для обговорення з сусідами, друзями і навіть незнайомими людьми.

Проєкт представляє 50 художників з 18 країн. Ініціатори запропонували їм дати власну відповідь на питання возз’єднання та оновлення, пропущену через особистий досвід. Твори відображають сприйняття художниками Нью-Йорка в цілому, його жителів і місць. Це роздуми про моменти спонтанності, близькості, ізоляції, втрати, зцілення і відновлення, а також про прагнення створити більш справедливе, інклюзивне і рівноправне майбутнє. Зараз як ніколи мистецтво в контексті міського середовища — відкрите, неплатне і доступне для всіх — здатне стати важливим інструментом у творчому і духовному зціленні міста.

50 робіт проєкту Art on the Grid утворюють децентралізовану галерею, розміщену на об’єктах інфраструктури міського громадського транспорту та телекомунікацій. Арт-проєкт розгорнуто у два етапи: 10 робіт 29 червня, решта 27 липня. Сюжети розміщені на 500 автобусних зупинках JCDecaux і 1,7 тис. екранах рекламно-інформаційних терміналів LinkNYC. Групи робіт, розміщені вздовж автобусних маршрутів, є своєрідним художнім путівником для пасажирів. Для інших — це просто несподівана приємна зустріч із мистецтвом. Твори, що захоплюють уяву, переосмислюють місто як відкриту галерею. А також нагадують, що навіть в скруту художнє самовираження необхідне для створення культури, що щиро відображає і реагує на сучасний світ.

Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Art on the Grid: мистецький проєкт у зовнішній рекламі Нью-Йорка

Джерело: Public Art Fund
Переклад: out-of-home.ua


Пропонуємо вам також поглянути на добірку з десяти найновіших хмарочосів світу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO

MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із ...

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

Три герої — гей, лесбійка та бісексуалка, — в сторіз вперше розказують про свою сексуальну орієнтацію. Користувачі можуть обрати власний ...

Чорна П’ятниця в Projector: відеобібліотека зі знижкою 50%

Чорна П’ятниця в Projector: онлайн-школа пропонує річну підписку на відеобібліотеку зі знижкою 50%

Онлайн-школа Projector пропонує річну підписку на свою відеобібліотеку зі знижкою 50% до Чорної П‘ятниці. Оформити доступ до контент-бази за акційною ціною можна лише 27 ...

Сигіли, гліфи, танцюючі ведмеді: 11 історій створення логотипів культових рок-гуртів

Протягом усього часу існування рок-музики гурти та музиканти використовували різні прийоми та артибути для просування своєї музики. Одні вважали, що ...

У В’єтнамі ЮНІСЕФ робить вуличні урни з мотоциклів

ЮНІСЕФ та агенція Happiness Saigon абсолютно серйозно запросили людей перетворити свої мотоцикли на вуличні урни, щоб перехожі могли викидати туди сміття.

Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy Біллі Айліш з 15000 каверів

Infinite Bad Guy віддає належне треку, який набрав вже понад мільярд переглядів і зібрав навколо себе цілу спільноту виконавців.