• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Американська футбольна команда «випустила» на стадіон віртуальну пантеру

14 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Доповнена реальність стає дедалі частішим видовищем під час спортивних подій, але попри це вона не припиняє вражати й дивувати. А нещодавно ще однією спортивною командою, яка долучилася до цих технологій, став клуб з американського футболу «Кароліна Пантерс». Цієї неділі вони до початку футбольного сезону випустили на стадіон віртуальну пантеру, свого маскота.

Матч відбувався на їхньому домашньому полі, тож численним фанатам, які зібралися подивитися на гру своєї команди проти «Нью-Йорк Джетс», випала можливість повитріщатися на ось таке:

Пантера-маскот з палаючими зеленими очима з’явилася в кадрі ефектно. Вона видряпалася на вершечок напису Bank of America і здерла віртуальну версію прапора команди суперників. А потім, тримаючи в пащі цей прапор, зістрибнула на поле, де й пошматувала його на клапті іклами та пазурами. А потім повернулася на вершечок стадіону, перш ніж покинути його.

Що й казати, ця версія маскота команди є набагато реалістичнішою, ніж їхній Сер Пурр.

Спрацювало?

Чи то така «тактика залякування» спрацювала, чи то гра на домашньому полі дала команді певні переваги, чи то просто футболісти з «Кароліна Пантерс» були зібраніші та краще підготовані, ніж їхні суперники, але перемога у матчі дійсно лишилася за «пантерами».

Більше віртуальних маскотів!

Дещо подібне свого часу спробувала й команда «Балтимор Рейвенс», теж скориставшись доповненою реальністю. Звісно, вони випустили на поле не віртуальну пантеру а чорного крука.

We debuted a new mixed-reality feature tonight as part of the gameday fan experience. 😈 pic.twitter.com/26SzvWIOEx

— Baltimore Ravens (@Ravens) December 13, 2019

За дивним збігом обставин, коли команда «круків» вперше явила світові свого віртуального маскота, вона також грала проти «Нью-Йорк Джетс». І теж перемогла. З розгромним рахунком.

Джерело


Читайте також:

На білборді у Токіо з’явився гігантський 3D-кіт.

3D-ілюзії посідають своє місце в зовнішній рекламі (принаймні у Великобританії).

Теги: доповнена реальністьспорттехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.