Amazon Dating: сайт знайомств як пародія на онлайн-магазин

Група жартівників-креаторів разом з анімаційною студією Thinko створила Amazon Dating – пародію на платформу для знайомств, де, мовляв, можна «придбати» побачення своєї мрії.

Своїм дизайном ця веб-сторінка до болю нагадує сайт Amazon. Навіть функціонал у неї схожий – все спрямовано на те, щоб робити покупки.

Реакцію ця сатира викликала неоднозначну. З одного боку, Amazon Dating дотепно проводить паралель з часто токсичною природою онлайн-знайомств. Але з іншого боку, ліпити цінник на живу людину (особливо під час Місяця афроамериканської історії) – нетактовно, м’яко кажучи.

Онлайн-побачення часто змушують людей почувати себе як товар, який треба показати обличчям, додаючи якомога більше фото.

З огляду на це, креатори Сюзі Шинн (Suzy Shinn), Ені Акопян (Ani Acopian) та Морган Грюер (Morgan Gruer) і запустили цю платформу.

Як «придбати» побачення?

Кожна особа, виставлена на «продаж», має відповідними чином оформлену сторінку з ціною, відгуками, характеристиками і навіть лінійкою прокрутки, яка буцімто дозволяє встановити певний зріст. Загалом, все як на справжньому Amazon.com, тільки там книжки, пилососи, надувні човни тощо. А тут – люди.

Креатори також додали риси, орієнтовані на власне стосунки, але і їх також витримали у стилі Amazon. Команда Thinko до кожного «товару» замість розміру додала параметр «мова любові» (по аналогії з бестселером Гері Чепмена «П’ять мов любові»). Тобто потенційний покупець може обирати, буде об’єкт уваги надавати перевагу мові заохочення, чи мові дотику, чи, може, мові допомоги.

Ціна за різних людей – різна. І хоча Thinko наголошує, що Amazon Dating – це лише жарт такий, від подібної політики ціноутворення смішно далеко не всім.

Процес купування також цілком аналогічний тому, який ми звикли бачити в онлайн-магазинах: перегляд, корзина, кнопка «купити». Все на місці.

Онлайн-журнал Insider вирішив підтримати жарт і спробувати цю функцію. Як результат, журналісти «придбали» такого собі Тедді, 87 років, 165 см на зріст та з характеристикою «мова заохочення». Та ще й за акцією «товар дня». У відгуках на пана Тедді користувачі зазначали, що він є непоганим подарунком для когось з родичів.

«Я купила його своїй двоюрідній бабусі у подарунок на весілля. Їй всього 80 років і вона оце вдруге заміж виходить», – жартома повідомляє один з відгуків. «Вони добре порозумілися».

Окрім магазину є на Amazon Dating й інші інтерактивні функції, які теж по-своєму кепкують з онлайн-платформ для знайомств.

Компанія Amazon відмовилася це коментувати.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...