Група жартівників-креаторів разом з анімаційною студією Thinko створила Amazon Dating – пародію на платформу для знайомств, де, мовляв, можна «придбати» побачення своєї мрії.

Своїм дизайном ця веб-сторінка до болю нагадує сайт Amazon. Навіть функціонал у неї схожий – все спрямовано на те, щоб робити покупки.

Реакцію ця сатира викликала неоднозначну. З одного боку, Amazon Dating дотепно проводить паралель з часто токсичною природою онлайн-знайомств. Але з іншого боку, ліпити цінник на живу людину (особливо під час Місяця афроамериканської історії) – нетактовно, м’яко кажучи.

Онлайн-побачення часто змушують людей почувати себе як товар, який треба показати обличчям, додаючи якомога більше фото.

З огляду на це, креатори Сюзі Шинн (Suzy Shinn), Ені Акопян (Ani Acopian) та Морган Грюер (Morgan Gruer) і запустили цю платформу.

Як «придбати» побачення?

Кожна особа, виставлена на «продаж», має відповідними чином оформлену сторінку з ціною, відгуками, характеристиками і навіть лінійкою прокрутки, яка буцімто дозволяє встановити певний зріст. Загалом, все як на справжньому Amazon.com, тільки там книжки, пилососи, надувні човни тощо. А тут – люди.

Креатори також додали риси, орієнтовані на власне стосунки, але і їх також витримали у стилі Amazon. Команда Thinko до кожного «товару» замість розміру додала параметр «мова любові» (по аналогії з бестселером Гері Чепмена «П’ять мов любові»). Тобто потенційний покупець може обирати, буде об’єкт уваги надавати перевагу мові заохочення, чи мові дотику, чи, може, мові допомоги.

Ціна за різних людей – різна. І хоча Thinko наголошує, що Amazon Dating – це лише жарт такий, від подібної політики ціноутворення смішно далеко не всім.

Процес купування також цілком аналогічний тому, який ми звикли бачити в онлайн-магазинах: перегляд, корзина, кнопка «купити». Все на місці.

Онлайн-журнал Insider вирішив підтримати жарт і спробувати цю функцію. Як результат, журналісти «придбали» такого собі Тедді, 87 років, 165 см на зріст та з характеристикою «мова заохочення». Та ще й за акцією «товар дня». У відгуках на пана Тедді користувачі зазначали, що він є непоганим подарунком для когось з родичів.

«Я купила його своїй двоюрідній бабусі у подарунок на весілля. Їй всього 80 років і вона оце вдруге заміж виходить», – жартома повідомляє один з відгуків. «Вони добре порозумілися».

Окрім магазину є на Amazon Dating й інші інтерактивні функції, які теж по-своєму кепкують з онлайн-платформ для знайомств.

Компанія Amazon відмовилася це коментувати.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

1200х628 time to win time

Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат» оголошує нові дати проведення

24-26 червня в Мінську пройде один з найбільших фестивалів креативності Східної Європи — Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат». На даний ...

Ракета анонс

Бургер в ізоляції, а ти? Інструкція з правилами карантину від RAKETA

Перша українська доставка їжі RAKETA нагадує про можливість безпечної безконтактної доставки, а такоє інші прості правила самоізоляції в новій серії ...

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.