Група жартівників-креаторів разом з анімаційною студією Thinko створила Amazon Dating – пародію на платформу для знайомств, де, мовляв, можна «придбати» побачення своєї мрії.
Своїм дизайном ця веб-сторінка до болю нагадує сайт Amazon. Навіть функціонал у неї схожий – все спрямовано на те, щоб робити покупки.
Реакцію ця сатира викликала неоднозначну. З одного боку, Amazon Dating дотепно проводить паралель з часто токсичною природою онлайн-знайомств. Але з іншого боку, ліпити цінник на живу людину (особливо під час Місяця афроамериканської історії) – нетактовно, м’яко кажучи.
Онлайн-побачення часто змушують людей почувати себе як товар, який треба показати обличчям, додаючи якомога більше фото.
З огляду на це, креатори Сюзі Шинн (Suzy Shinn), Ені Акопян (Ani Acopian) та Морган Грюер (Morgan Gruer) і запустили цю платформу.
Як «придбати» побачення?
Кожна особа, виставлена на «продаж», має відповідними чином оформлену сторінку з ціною, відгуками, характеристиками і навіть лінійкою прокрутки, яка буцімто дозволяє встановити певний зріст. Загалом, все як на справжньому Amazon.com, тільки там книжки, пилососи, надувні човни тощо. А тут – люди.
Креатори також додали риси, орієнтовані на власне стосунки, але і їх також витримали у стилі Amazon. Команда Thinko до кожного «товару» замість розміру додала параметр «мова любові» (по аналогії з бестселером Гері Чепмена «П’ять мов любові»). Тобто потенційний покупець може обирати, буде об’єкт уваги надавати перевагу мові заохочення, чи мові дотику, чи, може, мові допомоги.
Ціна за різних людей – різна. І хоча Thinko наголошує, що Amazon Dating – це лише жарт такий, від подібної політики ціноутворення смішно далеко не всім.
Процес купування також цілком аналогічний тому, який ми звикли бачити в онлайн-магазинах: перегляд, корзина, кнопка «купити». Все на місці.
Онлайн-журнал Insider вирішив підтримати жарт і спробувати цю функцію. Як результат, журналісти «придбали» такого собі Тедді, 87 років, 165 см на зріст та з характеристикою «мова заохочення». Та ще й за акцією «товар дня». У відгуках на пана Тедді користувачі зазначали, що він є непоганим подарунком для когось з родичів.
«Я купила його своїй двоюрідній бабусі у подарунок на весілля. Їй всього 80 років і вона оце вдруге заміж виходить», – жартома повідомляє один з відгуків. «Вони добре порозумілися».
Окрім магазину є на Amazon Dating й інші інтерактивні функції, які теж по-своєму кепкують з онлайн-платформ для знайомств.
Компанія Amazon відмовилася це коментувати.