3-метрова балетна пачка: в Нідерландах соціальну дистанцію винесли на сцену

Бренд джинсового одягу G-Star RAW та Нідерландський національний балет об’єднали свої зусилля заради унікальної колаборації, щоб за допомогою мистецтва візуалізувати концепцію соціального дистанціювання. Цей спільний проєкт бренда та балетної трупи показав «нову норму» нашого суспільства, яке поступово послаблює карантинні заходи. Вони замінили класичну музику сучасним бітом, а шовк джинсовою тканиною і створили балетну виставу, дійство якої розгортається прямо в нашому 2020-му році.

Соціально дистанційоване суспільство майстерно відтворене у задумі хореографа Ремі Вьортмеєра (Remi Wörtmeyer), а центральним елементом вистави стала вражаюча 3-метрова балетна пачка з джинсової тканини. Натхненням для всього цього стали спустілі театри, митці без сцени та те, як ми всі зараз обережно витанцьовуємо одне навколо одного, щоб знайти шлях до нової норми життя.

Музика до соціально дистанційованого балету також є результатом творчої колаборації між діджеєм Йорісом Вурном (Joris Voorn), який знається на музиці в стилі техно та хауз, і струнним оркестром Нідерландського балету.

Класичне мистецтво та класичний денім

Ремі Вьортмеєр так розповів про цей балет безпечної відстані: «Балетна пачка – це найефективніший інструмент соціального дистанціювання. А її чималий розмір змушує танцівників шукати нові способи прокладати маршрут, оминати одне одного та рухатися разом. В той час, як вони танцюють вулицями міста, вони повторюють дуже знайомий всім нам танець, до якого ми мусимо вдаватися щоразу, коли проходимо повз людей на вулиці і намагаємося втримати між собою та ними дистанцію в півтора метри».

А Гвенда ван Вілет (Gwenda van Vliet), директорка з маркетингу G-Star, зазначила: «Обмеження відкривають перед нами нові можливості. Впродовж останніх кількох місяців ми шукали нові незвичайні, новаторські та творчі способи інтерпретувати нинішню реальність. Ми вирішили зосередитися на тому, що можливо, замість того, що лишається наразі неможливим. І це – саме те, що породжує колаборації та концепти, які за інших обставин нікому б і не спали на думку. Тому ми пишаємося тим, що нам вдалося створити цю історію, сполучивши такі різні світи класичного мистецтва та класичного деніму».

Джерело

А взагалі, балет на перехресті жанрів – не таке рідкісне явище, як це може здатися.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт ...

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».