24 години — 1 журнал. Асоціація Креативних Індустрій взяла участь у створенні другого видання унікального журналу UkraЇnext

19 жовтня топові журналісти, дизайнери, фотографи, редактори, ілюстратори зібрались разом для створення спільного медіапродукту — журналу UkraЇnext. «Журналу, який може ніколи не потрапити на папір, але задля появи якого три десятки людей поклали свою суботу-неділю, — пише Павло Новіков, журналіст, ведучий «Радіо НВ» та лідер проекту UkraЇnext, у колонці редактора. — Музика, Філософія та Математика визначили весь номер. Джон Неш (Нобелівський лауреат з економіки) вважав, що саме ці науки — найближчі сестри».

Перший номер UkraЇnext світ побачив 10 років тому. Це була українська версія флеш-мобу «журнал за 24 години», який провели влітку 2009 року в Данії. Там за добу зробили 24 шпальти у розважальному форматі. У жовтні того ж року в «Інтерньюз-Україна» (Київ) вперше зробили український проект. Тоді під час брейншторму команда відповідала на запитання «А якою має бути Україна-next: у науці, суспільстві, політиці, шоу-бізнесі, кіно…». Так, вийшло 48 шпальт і 4 обкладинки, а надруковано було 32 примірники — по одному на кожного учасника.

Цього року редакція спробувала знайти відповіді на запитання:

  • Якою, з огляду на останнє десятиріччя, є нинішня ідея про Україну-next?
  • Хто за що бореться і якими ми повернемось з цієї війни?
  • І найголовніше: чи можливо таке, що в час руйнування класичних інституцій, час популістів і час кризи суспільної довіри по всьому світу, саме Україна стане не проблемою, а рішенням для цілого світу? Чи під силу нам зробити Україну державою світового рівня, якщо ми навчимось об’єднуватись між собою?

Як це працює?

Люди, які зголосилися взяти участь у створенні журналу, зібрались у редакції НВ у суботу, 19 жовтня. О 10:00 почалась креативна сесія, під час якої команда визначилась із наповненням майбутнього журналу: загальна концепція, рубрики/розділи, матеріали.

Зворотній відлік розпочато.Вже зараз починає свою роботу редакція журналу UkraЇnext і рівно за добу представить історичний примірник.Асоціація Креативних Індустрій долучається із розробкою "Брейнсторм Арена" для того, щоб завдяки формату брейнстормінгу редакція могла сформувати рубрики та тематики видання.Надалі за ходом створення журналу можна слідкувати в текстовій трансляції на сайті petrimazepa.com

Gepostet von Creativity Days Ukraine am Samstag, 19. Oktober 2019

Далі концепції та задачі для конкретних матеріалів в розділах обговорювались під час паралельних креативних сесій Brainstorm Arena (онлайн-платформа, що дозволяє залучати експертів онлайн з будь-якої точки світу і скорочує час на генерацію та обговорення ідей — внесок Асоціації креативних індустрій). Далі — «рутинна» журнальна робота: журналісти писали, фотографи знімали, верстальники верстали.

І ось результат: журнал можна знайти за посиланням.

Асоціація Креативних індустрій не тільки технічно підтримала непересічний проект. В журналі опубліковано статтю в якій висвітлено позицію Асоціації стосовно шляхів і рішень, завдяки яким бізнес і креатив можуть реально покращити рівень життя та суспільної думки в Україні.

«Ми не могли не скористатися такою унікальною можливістю, яка надається раз на 10 років, — зазначив Голова Асоціації Креативних Індустрій, Офіційний Представник Cannes Lions в Україні Костянтин Кузнєцов. — Такий проект має всі шанси стати гучним та ефективним рупором креативного співтовариства, адже медіа — це одна з найвпливовіших та найдинамічніших креативний індустрій. Завдяки організаторам проекту ми змогли донести своє бачення розвитку креативності як обов’язкової передумови успішного розвитку країни»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Gif-анімація нагадує про первинний вигляд об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

Студія Neomam відтворила первинний вигляд об’єктів Світової спадщини, які зараз лежать в руїнах і ризикують бути назавжди втраченими для людства.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...