$1 млн на підтримку нічного життя або що таке #SAVETHENIGHT

Cape Cod, Na Nich, Bejenec, Rustam, Poly Chain і Sasha Zlykh зіграють сети в рамках глобального проєкту #SAVETHENIGHT — на підтримку нічного життя.

Світова пандемія Covid-19 торкнулася всіх аспектів культурної сфери. Не стала винятком і діяльність музичних майданчиків, а з тим — музикантів і діджеїв, що гастролюють світом. На підтримку боротьби зі  ситуацією, що склалася, амбасадор нічного життя — бренд Jägermeister — запускає ініціативу із загальним фондом в $1 млн доларів.

#SAVETHENIGHT — це можливість підтримати творчих людей у всьому світі та повернути їх в наше життя. Тепер кожен, навіть з дому, може влаштувати вечірку в форматі онлайн, запросивши на неї одного з Майстерів проєкту абсолютно безкоштовно.

Уже зараз на сайті save-the-night.com доступні для броні Майстер-класи від діджеїв і міксологів, кухарів і вуличних фокусників, танцюристів і музикантів.

$1 млн на підтримку нічного життя або що таке #SAVETHENIGHT

Україна однією з перших приєдналася до ініціативи. У рамках проєкту локальну сцену представляють електронний проєкт Cape Cod саунд-продюсера Максима Сикаленко; музичний міксолог Rustam, який вже понад 20 років відкриває світові незвідані грані Funk, Boogie і Soviet Groove; один з ключових гравців української техно-сцени і творець проєкту Rhythm Büro Na Nich; техно-продюсерка і радіоведуча Poly Chain; саунд продюсер і один з головних представників нової хвилі на електронній сцені Bejenec; мультижанровий експериментатор і продюсер Sasha Zlykh.

Підтримуючи незалежних музикантів і культуру нічного життя, Jägermeister оплачує участь Майстерів в онлайн-вечірках і робить ще один внесок у розвиток української андеграунд-сцени.

Стріми пройдуть за графіком, що опубліковано на сайті. Щоб приєднатися до ефіру в Skype, Zoom або Houseparty, користувачеві необхідно забронювати виступ артиста на сайті. За бажанням, після закінчення сету, Майстера можна буде віддячити донейшеном за допомогою PayPal.

Як зазначають ідеологи проєкту, мета #SAVETHENIGHT — це не тільки підтримка творчих людей у всьому світі, але також ще один спосіб розважити тих, хто не уявляє свого життя без клубної культури. Отже, ініціатива родом з німецької столиці, стане першим у світі букінг-сервісом для організації вечірок в онлайн-форматі. Розклад виступів і повний список артистів — вже на сайті save-the-night.com.

А от в Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та розпочали кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...