$1 млн на підтримку нічного життя або що таке #SAVETHENIGHT

Cape Cod, Na Nich, Bejenec, Rustam, Poly Chain і Sasha Zlykh зіграють сети в рамках глобального проєкту #SAVETHENIGHT — на підтримку нічного життя.

Світова пандемія Covid-19 торкнулася всіх аспектів культурної сфери. Не стала винятком і діяльність музичних майданчиків, а з тим — музикантів і діджеїв, що гастролюють світом. На підтримку боротьби зі  ситуацією, що склалася, амбасадор нічного життя — бренд Jägermeister — запускає ініціативу із загальним фондом в $1 млн доларів.

#SAVETHENIGHT — це можливість підтримати творчих людей у всьому світі та повернути їх в наше життя. Тепер кожен, навіть з дому, може влаштувати вечірку в форматі онлайн, запросивши на неї одного з Майстерів проєкту абсолютно безкоштовно.

Уже зараз на сайті save-the-night.com доступні для броні Майстер-класи від діджеїв і міксологів, кухарів і вуличних фокусників, танцюристів і музикантів.

$1 млн на підтримку нічного життя або що таке #SAVETHENIGHT

Україна однією з перших приєдналася до ініціативи. У рамках проєкту локальну сцену представляють електронний проєкт Cape Cod саунд-продюсера Максима Сикаленко; музичний міксолог Rustam, який вже понад 20 років відкриває світові незвідані грані Funk, Boogie і Soviet Groove; один з ключових гравців української техно-сцени і творець проєкту Rhythm Büro Na Nich; техно-продюсерка і радіоведуча Poly Chain; саунд продюсер і один з головних представників нової хвилі на електронній сцені Bejenec; мультижанровий експериментатор і продюсер Sasha Zlykh.

Підтримуючи незалежних музикантів і культуру нічного життя, Jägermeister оплачує участь Майстерів в онлайн-вечірках і робить ще один внесок у розвиток української андеграунд-сцени.

Стріми пройдуть за графіком, що опубліковано на сайті. Щоб приєднатися до ефіру в Skype, Zoom або Houseparty, користувачеві необхідно забронювати виступ артиста на сайті. За бажанням, після закінчення сету, Майстера можна буде віддячити донейшеном за допомогою PayPal.

Як зазначають ідеологи проєкту, мета #SAVETHENIGHT — це не тільки підтримка творчих людей у всьому світі, але також ще один спосіб розважити тих, хто не уявляє свого життя без клубної культури. Отже, ініціатива родом з німецької столиці, стане першим у світі букінг-сервісом для організації вечірок в онлайн-форматі. Розклад виступів і повний список артистів — вже на сайті save-the-night.com.

А от в Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та розпочали кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...