Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

Іноді він перевтілюється в чаклуна з чарівною паличкою, а іноді – гуляє з драконом на повідку. У вечірніх сутінках американський художник та письменник Джон Маршалл може бути ким (і чим) завгодно, адже саме у цей час він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Використовуючи лише ручку, ножиці та шматок картону, Маршалл конструює силуети, які відтворюють чимало цікавих сцен з його живої уяви. Сам він називає такі фото «селфі на захід сонця» (Sunset Selfies).

Джон Маршалл – американський письменник зі штату Мен, і такі селфі – то його хобі. Картонними силуетами він зацікавився п’ять років тому. Тоді він був якось на острівному узбережжі й спостерігав захід сонця, коли раптом помітив пусту коробку від пива. Він прихопив ножиці, швиденько вирізав з неї маску-алігатора і вирішив зробити селфі, почепивши її собі на голову.

«Я та коробка разом утворили такий обрис, який навпроти призахідного сонця скидався на алігатора, що сидить на камені», – пригадав він.

Від того часу Маршалл створив понад 200 картонних силуетів. До кожної композиції він підходить так, наче створює мультфільм. Із собою він завжди носить блокнот, щоб одразу записувати цікаві ідеї, які можуть спасти йому на думку. Маршалл пояснює цей процес внутрішнім спілкуванням із тією дитиною, якою він був колись. Кожне фото, яке він оприлюднює в Instagram, доповнюється кумедним коментарем автора.

Наприклад: «Зараз, коли я сиджу на карантині, в мене нарешті дійшли руки зрубати той старий моторошний пень, який стирчить у дворі за домом. Але коли я підійшов до нього у сутінках, щось мені підказало, що цей пень без бою не здасться».

Сам собі режисер

Більшість своїх фото з картонними силуетами Маршалл робить самостійно. Він ставить камеру на таймер, що дозволяє йому бути водночас і кінематографістом, і актором.

За словами автора, краще за все робити такі фото там, де сонце заходить над водою: «Це – найкраще місце, тому що перед вами небо, насичене кольором, та вода, насичена кольором».

І не важливо, чи це бурхливий океан, чи спокійне озеро.

«Перед вами просто канва з чистого кольору, з якою можна працювати».

Для самого Маршалла однією з найулюбленіших робіт є Тадж-Махал.

Автор має надію, що у цей непевний час його фантастичні сцени з картонних силуетів розвеселять людей. Також він сподівається, що його творчість надихне й інших людей теж робити такі «селфі на захід сонця».

А ось цей силует впізнають, напевно, всі…

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

XII Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» объявил победителей

9 июля Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» наградил победителей. В этом году за фестивальные награды боролось 937 работ от участников ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Додаток Live Link Face дозволяє записувати міміку та напряму імпортувати її в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone.

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...