• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Останні слова вбивці, граматична помилка, Рузвельт і Мухаммед Алі: які історії приховують найвідоміші слогани в світі?

4 Червня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Останні слова вбивці, граматична помилка, президент США та Мухаммед Алі: які історії приховують найвідоміші слогани в світі?
Share on FacebookShare on Twitter

Just do it! I’m lovin’ it. Impossible is nothing… Щодня ми бачимо навколо себе слогани. Деякі з них нас надихають, деякі — змушують замислитися. А є й такі, що піднімають настрій та просто викликають посмішку. Чи знали ви, що деякі з них — не просто продукт фантазії креативників, а з’явилися на світ в результаті дивовижних історій? Команда копірайтерні креативних текстів Textonic розповідає, які історії приховують найвідоміші слогани в світі.

Just do it!

Іконічне гасло Nike, що надихає своєю потужністю вже понад 30 років — це… дещо перефразовані останні слова вбивці перед стратою. Автор — Гаррі Гілмор, чоловік, якого засудили до смертної кари у 1977 році за вбивство двох людей. Спочатку Гаррі вбив та пограбував працівника бензоколонки, а потім — ще й працівника мотелю, який запідозрив щось недобре. Коли смертний вирок готові були виконати, у Гаррі запитали, чи не хоче він щось сказати наостанок. Той гордовито підняв голову і промовив п’ятьом людям, які націлили на нього рушниці: «Let’s do it!».

Історія, яку випадково почув Ден Вайден, один із засновників агенції Widen+Kennedy надихнула його на створення кампанії з 80-річним бігуном, фінальним слоганом якої стала трішки перефразована фраза Гаррі — «Just do it!» Перший ролик з Just do it! вийшов у 1988 році. Після шаленого успіху цієї кампанії, слоган стає офіційним гаслом бренду. Подейкують, що саме ці три слова перетворили компанію Nike з мультимільйонного бізнесу на мільярдний.

I’m loving it

Вперше кампанію з цим слоганом запустили у Німеччині у 2003 році. Кампанія була націлена на молодих людей — тінейджерів та молодих офісних працівників з метою освіжити цільову аудиторію ресторанів швидкого харчування, що почали страждати від занадто дитячого іміджу. Сингл для ролику наспівав Джастін Тімберлейк. Олії у вогонь додали гнівні зауваження прибічників ідеальних граматичних конструкцій, адже з точки зору правил англійської мови, дієслово love належить до списку дієслів, які не вживаються у герундії за жодних обставин. Любов — це тривале почуття, а не кількасекундне захоплення, не можна сказати «Я люблю це зараз, у цю саму секунду, а через секунду — вже не люблю». Очевидно, автори кампанії вирішили таким чином провести паралель «I’m eating it — I’m loving it».

Як би там не було, баталії з приводу граматичної вірності слогану точаться й по сьогоднішній день, а капіталізація компанії тим часом зростає. Суперечливість, як бачите, лише зіграла бізнесу на руку.

Good to the last drop

Бренд Maxwell House почав використовувати цей слоган ще в далекому 1915 році. Цікаво, що у 1930-х роках, коли патентне право ще не було таким суворим, цей самий слоган почала використовувати й Coca-Cola. Тоді, щоб довести оригінальність слогану та приналежність його саме до кави Maxwell House, керівництво компанії вирішило нагадати споживачам, що фраза належить легендарному американскому президенту Теодору Рузвельту. За словами представників компанії, Рузвельт відвідував садибу-музей Ендрю Джексона в штаті Теннесі. Після обіду, коли подали каву, президент з насолодою випив її, зазначивши, що кава була гарною до останньої краплі (good to the last drop) та попросив ще горнятко. Хоча історики не підтверджували, що подібна подія справді мала місце, керівництво компанії Maxwell House наполягає на оригінальності своєї версії та у 2009 році навіть використовувало в своїй рекламі актора Джо Вігенда (Joe Wiegand), який грав роль Рузвельта у Білому Домі під час урочистостей з нагоди 150-річчя народження президента.

Як би там не було, слоган залишається незмінним вже понад століття, є одним із найбільш впізнаваних гасел в американській рекламі та допомагає бренду утримувати лідерські позиції на висококонкурентному ринку кави й досі.

  • Good to the last drop
  • Good to the last drop

Impossible is nothing

Adidas запустив кампанію з цим слоганом у 2004 році. Сам слоган — скорочена цитата легендарного боксера Мухаммеда Алі: «Неможливе — це не факт, це лише чиясь оціночна думка. Неможливе завжди тимчасове, поки хтось не доведе зворотне. Неможливе — це ніщо». Сам ролик був монтажем старих відео з легендарним боксером, скомбінованих з відео його доньки Лейли таким чином, наче батько і донька — супротивники на рингу. Нове гасло було покликане надихати спортсменів та й простих людей, що займаються спортом, не ставити собі меж та завжди прагнути перевершити себе. За цим послідувала ще потужніша кампанія з реальними історіями спортсменів Сія Колісі — першого чорношкірого капітана команди з регбі у Південній Африці, Тіффані Абрею — першої трансгендерної жінки, яку прийняли до національної жіночої збірної Бразилії з волейболу та інших. У цих історіях герої долали перешкоди не лише в спорті, але й в житті, показуючи своїм прикладом, що, якщо ти справді чогось прагнеш, ніщо не матиме сили тебе спинити. Цікаво, що у дещо перефразованому варіанті (Nothing is impossible) слоган офіційно використовує і мережа рекламних агенцій Saatchi & Saatchi.

A diamond is forever

Чудовий приклад того, що наш мозок продовжує працювати та шукати рішення навіть тоді, коли решта тіла відпочиває. Цей простий, але геніальний слоган прийшов копірайтерці Френсіс Гереті уві сні ще в далекому 1947 році. Саме з нього розпочалася масована експансія діамантів на американський ринок, а через нього — і на весь світ. Цікаво, що до цього не було такої традиції — дарувати нареченим каблучки з діамантами, та, провівши просту паралель міцності каменю з міцністю кохання, De Beers все змінили. Діаманти стали прикрасою голлівудських знаменитостей, успішних бізнесменів і звичайних людей. Згодом авторитетне видання Advertising Age назвало «A diamond is forever» найкращим слоганом 20 століття, що назавжди змінив світовий ринок коштовностей. А доповнена іронічними та влучними текстовими повідомленнями реклама De Beers, зламала ще один стереотип: «дорого-богато» не означає «пафосно-набундючено», а може бути й зовсім навпаки.

  • A diamond is forever

Іноді слова — це просто слова. Та поєднані у потрібній комбінації, вони спроможні творити дива.

Фото в загоолвку: George Pagan III / Unsplash


Читайте також: Креатив у неймінгу — шість кампаній, які перейменували бренд.

Теги: добіркикреативмаркетингнеймінг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.