Креатив у неймінгу: шість кампаній, які перейменували бренд

Зміна назви бренда здатна заінтригувати аудиторію і викликати навколо нього жваве обговорення. Ці шість кампаній з добірки The Work демонструють, як креатив у неймінгу привертає увагу людей незалежно від того, носитиме бренд нове ім’я один день чи безстроково.

IHOb (IHOP, Droga5 New York, 2019)

Як ресторану, який завжди пропонував насамперед млинці, заявити на весь голос, що бургери в ньому теж можна замовити? Дуже просто! Поміняти в назві лише одну літеру. «Б» означає «бургер»! Кампанія розпочалася як ініціатива «з низів» і згенерувала чимало позитивного піару. Вона показала, як зміна назви здатна нагадати споживачам, за що вони все ж таки люблять цей бренд навіть в умовах жорсткої конкуренції з боку значно більших мереж фастфуду.

Australia Day (McDonald’s, DDB Sydney, 2014)

Якщо люди від великої любові дали вам дружнє прізвисько, то чом би на нього й не озиватися? Саме так вирішила вчинити мережа МакДональдз в Австралії, перейменувавши у День Австралії всі свої місцеві аутлети на Macca’s, як її називають австралійці. Ця кампанія зібрала аж одинадцять мільярдів згадок в медіа, що допомогло мережі підняти продажі на 6,7%.

The Name Change (SPAR, Another Copenhagen, 2017)

Ритейлер SPAR прибрав свій логотип зі 121 бакалійного магазинчика, що входять до його мережі, і натомість назвав їх іменами їхніх власників. Такий креатив у неймінгу дуже посприяв лояльності серед споживачів, спонукавши їх надавати перевагу таким місцевим магазинам, а не великим супермаркетам.

The museum that made a name for itself by changing its name (Museum of Contemporary Art Australia, Ogilvy Sydney, 2018)

Музей використав свої ініціали, MCA, звернувшись до людей із проханням висловити цією абревіатурою, що він для них означає. Кожна пропозиція мала шанс з’явитися на дисплеї на фасаді самого музею: від Mind Changing Art до My Cherished Afternoons та Much Criticism Allowed. Ця ігрова взаємодія переконливо довела шанувальникам сучасного мистецтва та потенційним відвідувачам, що такі культурні заклади – то не щось нудне, а частина спільноти.

Great Chinese names for Great Britain (VisitBritain, Ogilvy Beijing, 2015)

Щоб привабити до Великобританії туристів з Китаю, VisitBritain запропонувала китайській молоді самим вигадати китайські назви для різноманітних британських культурних пам’яток. Таким чином, наприклад, Адріанів вал став Нескінченним хребтом. Як і у випадку з MCA такий креативний підхід до неймінгу наблизив людей до бренду в ході спільної роботи над перейменуванням. Ефективність цієї кампанії доводить той факт, що після її запуску Великобританію відвідало на 27% більше туристів з Китаю.

Em Khalil (Bou Khalil Supermarche, J. Walter Thompson Beirut, 2018)

Ця ліванська мережа супермаркетів у Міжнародний жіночий день стала називатися не Bou Khalil («Батько Халіля») а Em Khalil («Мати Халіля»). Вона привернула увагу публіки до нерівності, яка існує в Лівані між чоловіками та жінками у законодавстві та оплаті праці, і поєднала креативну ідею з важливими для аудиторії суспільними питаннями.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...