Оголошено переможців конкурсу на краще фото погоди 2020

Вже п’ятий рік поспіль Королівське метеорологічне товариство Великобританії за підтримки компанії AccuWeather проводить конкурс на краще фото погоди. Конкурс The Weather Photographer of the Year має на меті продемонструвати різні явища погоди у найширшому значенні цього слова. Цього року в змаганні взяли участь понад 7700 фотографів.

26 фіналістів, чиї роботи відзначаються оригінальністю, містять в собі цілу історію та здатні передати як спокій, так і дещо екстраординарне, представляють 15 країн світу.

Серед робіт, обраних журі, перше місце посіла робота словацько-американського фотографа Рудольфа Слугана, який зафіксував той момент, коли снігопад замітав Бруклінський міст, що в Нью-Йорку.

Blizzard (Rudolf Sulgan)

Зокрема, судді зазначили, що це фото ідеально передає те, як погода впливає на всі аспекти нашого життя. Бруклінський міст – легковпізнавана споруда, але тут вона виступає лише тлом, тоді як саму історію, від якої починаєш дрижаки хапати, розповідають сніг, вітер та люди, що намагаються перейти міст.

В категорії для молодих фотографів, тобто для тих, кому 17 чи менше, краще фото погоди 2020 належить 17-річній росянці Стефанії Колесник, яка зафіксувала ще зелений листок під льодом.

Приз глядацьких симпатій також дістався фотографові з Росії, Олексію Трофимову за фото під назвою «Байкальський скарб».

Вибір глядачів (місця з першого по десяте)

Вибір журі

…включає в себе також такі найкращі фото погоди:

Молоді фотографи (перше та друге місця)

Джерело

Також може бути цікаво: конкурс мікрофотографії Nikon Small World та конкурс урбаністичного фотомистецтва Urban Photo Awards.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.