• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

«Ми виховуємо у людей емпатію»: Ірина Кузнєцова про перший «Пробіг під каштанами» онлайн

20 Січня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
«Ми виховуємо у людей емпатію»: Ірина Кузнєцова про перший «Пробіг під каштанами» онлайн
Share on FacebookShare on Twitter

Загалом, це мав бути 28-й спортивно-благодійний «Пробіг під каштанами». Але 2020 року все було інакше. І ця найвідоміша спортивно-благодійна акція, яка щороку збирала в центрі Києва десятки тисяч людей, цього року відбулася в зовсім іншому форматі. Про «Пробіг під каштанами» онлайн і вічні цінності, які втілює ця подія з 1993 року, на конференції «Інформоперація Різдво» розповіла Президентка БО «Благодійний фонд «Пробіг під Каштанами» Ірина Кузнєцова.

Зазвичай кожен «Пробіг» для нас — свого роду божевілля: ми починаємо інтенсивно готуватися в січні, проводимо його в травні, а потім до вересня-жовтня підбиваємо підсумки, і все починається заново. 

Так відбувається вже 28 років. Якщо попередні 27 років у нас спостерігалося постійне і помітне зростання числа учасників і масштабів самої акції, 2020 рік став для нас найсерйознішим випробуванням і викликом в історії «Пробігу». 

Досить згадати, що у 2019 році на старт «Пробігу» вийшло майже 21 тисяча учасників. І ми небезпідставно розраховували, що наступного року ця цифра помітно зросте. Коли з’явилися перші звістки про загрозливе зростання пандемії, наша команда вже працювала на повну силу, готуючи наступний «Пробіг». А потім стрімка, шокуюча зміна ситуації, про яку ми всі пам’ятаємо, зажадала від нас не менш стрімких, оперативних рішень. Так виникла ідея провести «Пробіг під каштанами» онлайн. 

Зупинятися не можна

Відразу ж постала безліч питань, які до нас, здається, ніхто ще не вирішував. Як організувати такий «Пробіг»? Як залучити людей не на звичну лінію старту на Майдані, а до моніторів або екранів смартфонів? Ніде правди діти: часом, накочували відчай і втома. Все ж таки, це вже 28-й рік поспіль ми проводимо «Пробіг». А може, час уже зупинитися? 

У такі моменти я зазвичай переглядаю архіви попередніх «Пробігів», фотографії, які передають неповторну святкову атмосферу, щасливі обличчя учасників… І розумію: зупинятися не можна. 

Пізніше, влітку, з’явилося безліч подібних онлайн-заходів: концертів, конкурсів, форумів… Люди навчилися їх організовувати та засвоїли технології їх проведення. Нам же треба було починати вже в березні — без досвіду, без уміння, практично наосліп. Розібратися з нуля в технологічних тонкощах проведення подібних акцій, в налагодженні онлайн-комунікацій — це було, м’яко кажучи, дуже непросто. Але я особисто для себе вирішила: подія має відбутися за будь-яких обставин. А там — хай буде, як буде. 

Зрештою в історії «Пробігу» (а це майже три десятиліття!) було чимало досить складних ситуацій — організаційних, економічних, політичних. Але ми різними шляхами успішно виходили з них. Здається, причина в тому, що в далекому 1993 році ми заклали традицію поєднання свята спорту і добра. А така традиція просто не може зникнути. Тому що людині властиве бажання проявляти свої найкращі людські якості — в будь-яких умовах. 

Головне — зробити перший крок

У результаті ми швидко розробили платформу і концепцію онлайн-пробігу. Згідно з цією концепцією, люди могли зареєструватися як учасники і пробігти дистанцію в зручному для себе місці та зручних умовах. Це можна було зробити у своєму дворі, найближчому парку або в квартирі на біговій доріжці. І все ж ми розуміли, що повинен бути якийсь офлайн-момент, який би об’єднував людей, дарував відчуття причетності. І тут виникла ідея зробити амбасадором «Пробігу» мера Києва — Віталія Кличка. Адже він усі роки свого керування столицею активно підтримував «Пробіг» і постійно брав у ньому участь. Нехай він очолить невелику команду відомих людей і в реальному часі подолає дистанцію «Пробігу» від імені всіх учасників. 

Команда волонтерів склала 10 осіб. Крім Віталія Кличка, в неї увійшли: олімпійська призерка Христина Стуй, переможниця 1-го «Пробігу під каштанами» Наталія Лебедєва, Міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт, головний лікар Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України Володимир Жовнір. 

Амбасадори «Пробігу»

Головним завданням було, як не дивно, зберегти в таємниці місце проведення офлайн-пробігу, щоб не зібрати натовп і не порушити карантинні обмеження. І тільки в день «Пробігу» учасники дізналися місце збору і дистанцію — від монументу засновникам Києва в парку Примакова і до Поштової площі. Весь офлайн-пробіг транслювався в прямому ефірі на телеканалі «Київ», у тому числі й за допомогою дронів. Усе транслювалося в реальному часі — так, щоб ні у кого і думок не виникло про яку б то не було постановку або монтаж. 

Успішний фініш

У результаті в онлайн-пробігу взяли участь 3787 осіб. Причому участь брали й корпоративні команди — наприклад, Райффайзен Банк Аваль виставив 1 тисячу учасників, а «Укргазвидобування» — більше 600 учасників. Учасники провели «Пробіг» у різних містах України. 

Я вважаю, що зібрати 3787 учасників у такій екстремальній ситуації і в таких умовах — це просто здорово. Благодійні внески учасників склали 375 254 грн, на які ми придбали засоби індивідуального захисту для медичного персоналу Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України та Київської міської клінічної лікарні №9.

Висновки і відчуття

Я особисто і вся команда організаторів «Пробігу під каштанами» ще раз переконалися, що люди завжди готові робити добрі справи, потрібно просто їм трохи підказати де і як це зробити. І ситуація пандемії 2020 року це довела. Впевнена: якби ми скасували «Пробіг», як зробили організатори багатьох інших заходів, це було б все-таки неправильно. 

Можливо, ми були одними з перших, хто під час пандемії надав лікарям реальну необхідну допомогу. Тоді ще далеко не всі усвідомлювали масштаби та небезпеку пандемії, не розуміли особливу вразливість саме медиків перед цим страшним коронавірусом. 

А мені постійно згадувався сумний особистий досвід візиту з дитиною в лікарню, коли я, почувши переговори лікарів з колегами зі швидкої допомоги, з жахом зрозуміла, що лікарям не вистачає буквально ВСЬОГО, і вони без перебільшення здійснюють подвиг, рятуючи дітей у таких умовах. Це було давно, але, на жаль, сьогодні небагато що змінилося. 

Фактично, всі роки існування спортивно-благодійної акції «Пробіг під каштанами» ми займалися вихованням у людей емпатії.

Мені б дуже хотілося, щоб саме емпатія стала головним трендом 2021 року. 

У 2020 році з серйозною проблемою зіткнулася величезна кількість людей. Я сприймаю це як свого роду знак. Знак того, що це може статися з кожним, тому кожному з нас без винятку потрібна підтримка. І люди стали це розуміти. 

Тому я мрію, щоб поряд із політичними та економічними трендами 2021 року, про які ми багато говоримо, одним з головних трендів став розвиток людяності. А технології сьогодні дарують нам унікально ефективний інструментарій, завдяки якому ми можемо ділитися своєю людяністю з усіма, хто її потребує. 

Для досягнення цієї мети нічого неможливого немає. І наш «Пробіг під каштанами» онлайн це підтверджує. Його проведення в екстремальних умовах стало новою високою планкою, яку ми з командою подолали. Тепер ми нічого не боїмося.


Читайте також: Ритейл та ескапізм — як мода і дизайн опановують віртуальний простір.

Теги: благодійністьздоров'якоронавіруспандеміяПробіг під каштанамиспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.