Який ваш колір: в Японії склали таблицю кольорів на кожен день року

Коли мова заходить про астрологію та всілякі анкети, люди поділяються на дві категорії. Одні вбачають у цьому певний глибинний сенс, а для інших це все є лише доказом того, що не такі вже ми унікальні, як нам здається. Але до якого табору ви б не належали, складно заперечувати розважальну цінність таких речей. Взяти, наприклад, гаму з 366 кольорів, яка зараз набула шаленої популярності в Японії. На кожен день року в ній припадає певний колір і кілька рис характеру.

Звісно, на світі не знайдеться стільки кольорів, щоб описати весь спектр особистостей, які тільки можна зустріти. Проте таблиця, розміщена на японському сайті htmlcss.jp, здається дуже переконливою.

Добірка з 366 кольорів спробувала поєднати кожен можливий день народження з відповідним кольором та короткою характеристикою людини. Наприклад, якщо ви народилися 13 березня, ваш колір – колір хурми, як і годиться яскравій та енергійній людині. А якщо ваш день народження припадає, скажімо, на 26 червня, ви – надійний друг та вірний супутник життя, а ваш колір – рожева гвоздика.

Може, ця схема й не має наукового обґрунтування, але навіть вона має певну інформаційну цінність. Хоча б і тому, що для кожного кольору в ній вказано його HEX-код.

Дізнатися, який колір припадає на кожен день року можна на сайті. (Але зважайте, що сайт японський.)

Свою кольорову схему, але з більш науковою основою, створила нещодавно і південнокорейська компанія Withsome, зацікавивши нею чималу аудиторію на TikTok. Її тест базується на створеній у 1978 році профайлинговій системі Дона Лоурі, і передбачає відповідь на 12 запитань, які стосуються різноманітних соціальних ситуацій. Наприклад, як ви почуваєтеся у багатолюдних місцях, чи лишаєтеся вдома у вихідні тощо.

Джерело 1, 2, 3

Якщо ж вас зацікавив колір (або шрифт), який ви не можете ідентифікувати, вам можуть стати в пригоді ось ці два інструменти.

Але бувають моменти, коли потрібний колір доводиться створювати самотужки, як це зробили, наприклад, литовські креативники.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.