Нова версія Photoshop. Додаток, який організовує квест-екскурсії. Книга, кожен екземпляр якої має унікальну обкладинку. Та нові спецпроєкти на creativity.ua. Чао, креатори. З вами 12-й випуск Creative Digest CIAU!
Послухати свіжі новини креативу також можна на:
Instagram легалізує партнерську рекламу. Представники соцмережі заявили, що боротимуться з інфлюенсерами, які намагаються приховати платне партнерство на своїх сторінках. Instagram повідомлятиме про користувачів, які неправильно позначають свої публікації з компаніями та продукти, які вони рекламують. Щоб вказати, чи платить вам компанія за рекламу, потрібно позначити публікацію хештегом #ad. А ще більше про оновлення читайте у телеграм-каналі «Красивий маркетинг».
Adobe випустила нову версію Photoshop з додатковими функціями на базі штучного інтелекту. Серед функцій — розумне розмальовування старих фото, швидке старіння та ретуш. Це нова робоча область у Photoshop з бібліотекою фільтрів, яка спрощує складну роботу з редагування фото до кількох клацань. Все це завдяки машинному навчанню на базі Adobe Sensei. Більше про нову функцію та про те, як вона працює, читайте на telegraf.design.
На CreativityUA стартував спільний із Відкритим Університетом Universal та Культурним Хабом спецпроєкт під назвою «Філософський Сад»! Це серія подкастів і лонгрідів, у яких зібрано зріз думок експертів з різних креативних індустрій: музикантів, режисерів, філософів, літературознавців, кураторів мистецьких проєктів та власників і топів міжнародних бізнесів. У форматі бесіди Дем’ян Ом, автор проєкту і засновник Відкритого Університету Universal, та гості ефірів «Філософського Саду» шукають відповіді на такі запитання:
- якою мовою люди мистецтва спілкуються з людьми бізнесу?
- як і чому люди стають поціновувачами культури?
- які кроки та важелі потрібні, щоб стимулювати це долучення у якнайбільшої кількості людей?
Вже цього тижня на creativity.ua почали виходити перші лонгріди та ефіри проєкту. Знайти спецпроєкт можна прямо на головній сторінці, або у розділі спецпроєкти на creativity.ua або клікнувши на це посилання.
А чи знали ви про існування додатку WalQlike, який організовує справжні квест-екскурсії містами України? З ним ви зможете дослідити визначні пам’ятки міста у цікавій формі. У додатку працює система чекпойнтів. Ви не знаєте свій маршрут наперед, що додає прогулянці інтриги. На кожному чекпойнті потрібно розгадувати загадки, щоб відкрилась наступна точка маршруту. Для проходження квесту потрібно завантажити додаток, знайти місто та обрати квест. Тиснете «розпочати» і вперед! Посилання на WalQlike шукайте на сайті Platfor.ma.
У Києві презентували перший в Україні онлайн-музей Museum Sikor Sky. Це цифрова версія київського будинку авіаконструктора Ігоря Сікорського, в якому зараз не можуть створити реальний музей через арешт будівлі. Музей розповідатиме не лише про Ігоря Сікорського та розвиток української авіації, а й про київський модерн. Як виглядає онлайн-музей та з чого створені його експонати, читайте на CASES.Media.
А тим часом ЮНЕСКО разом із креативною агенцією DDB презентували міжнародну кампанію про незаконну торгівлю предметами культури. Її мета — підвищити обізнаність людей про катастрофічні наслідки нелегальної торгівлі творами мистецтва. П’ять постерів розповідають темну істину, приховану за історичними пам’ятками. Кожне зображення розповідає історію антикваріату, викраденого з різних куточків світу. Переглянути постери та дізнатись більше про кампанію можна на Bazilik.media.
В Україні вийшла друком перша книга, кожен екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки «Нарбут» та її обкладинки розробила команда Numo Team. Для цього дизайнери створили спеціальний алгоритм, який генерував випадкові композиції з творів Нарбута, що увійшли до книги. Вийшло майже 500 зображень. Далі алгоритмом змінювався набір ілюстрацій, їхня кількість, положення та розмір. Після цього найбільш вдалі варіанти дизайнери обирали власноруч. Так вийшло 500 унікальних обкладинок, по одній на кожний екземпляр накладу. Більше подробиць про дизайн книги «Нарбут» читайте на creativity.ua.
LIONS Live повернувся! Жовтнева програма онлайн-заходу від організаторів Cannes Lions мала на меті підтримати рекламну індустрію, запропонувавши нові можливості для навчання та конструктивні поради. До неї ввійшли розповіді від креативних команд, що свого часу здобували Гран-прі чи золотих Левів. Вони розповіли про те, як та чому створювалися деякі з найкращих креативних робіт світу (такі як The Truth Is Worth It від The New York Times та Droga5; «Ти — не ти, коли голодний» від Snickers та BBDO та багато інших). А також головні інсайти у вигляді підсумків дня від провідних маркетологів, лідерів креативних агенцій і топ-менеджерів світових консалтингових компаній.
Попри те, що сьогодні — останній день LIONS Live, редакція creativity.ua традиційно слідкувала за трансляцією і збирала ключові думки кожного дня програми. Тож якщо ви пропустили весь захід або якийсь із днів, переходьте у спецпроєкт LIONS Live, клікнувши на випадаюче меню у верхній частині головної сторінки creativity.ua.
І про телеграм-канал тижня! Сьогодні ми хочемо порадити вам Projector — канал креативної й технічної школи Проджектор, яка вже понад 5 років створює практичні навчальні програми в Києві. Після початку карантину Проджектор разом з усіма курсам перейшов в онлайн-формат навчання, тому стати студентом школи стало ще простіше — особливо тим, хто мешкає за межами Києва.
В канал потрапляють найважливіші новини школи — як-от новина про early birds квитки на нову міжнародну онлайн конференцію про майбутнє брендів, нові студентські проєкти чи безкоштовні навчальні можливості від Проджектора. Також у канал відбирають найкрутіші дизайнерські вакансії з топових компаній України, діляться свіжими новинами з креативної сфери.
Усі сьогоднішні новини креативу та посилання на канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.