На честь 130-річчя бренду, BORJOMI подарує всім новорічну казку та виконає 130 бажань. 2020 був різним, несамовитим, драйвовим, інсайдерським, інколи непростим, та точно не нудним. Цей рік навчив нас цінувати найближчих та завжди йти до своєї мети. І хоча сьогодні ми не можемо зустрітися на щорічному костюмованому BORJOMI New Year Parade у центрі столиці, команда бренду підготувала дещо особливе в онлайні.
Новорічний онлайн «Парад бажань» від BORJOMI — передвісник головної ночі, ідеальний привід поринути в атмосферу казки з будь-якої точки світу, відчути магію заповітних мрій та справджених бажань.
Це онлайн-івент, який об’єднає тисячі українців, щоб нагадати — дива трапляються, потрібно лише щиро в них вірити.
Як зазначає команда бренду, Новорічний онлайн «Парад бажань» від Borjomi — це фотосесія, про яку давно мріяла ваша мама; новий конструктор для молодшого брата; романтична вечеря для коханої дівчини чи змога поділитися теплом з чотирилапими друзями та передати кошти в притулок. Це подія, де BORJOMI зможе здійснити хоч невелику, але дуже світлу мрію ваших близьких.
«Сьогодні у мене крута місія — запросити вас на Новорічний онлайн „Парад бажань“. Вже сьогодні кожен може загадати бажання для близької вам людини, а 25 січня команда BORJOMI обере 130 щасливчиків та втілить їхні мрії у життя. Цей проєкт — можливість довести, що кохання немає меж, магію новорічних свят можна відчути і через екран девайсу, а навіть невеликий подарунок здатний ощасливити близьку людину. Беріть участь у Новорічному онлайн „Параді бажань“ та станьте Сантою для коханих. Цьому місту потрібно трохи магії, і команда BORJOMI подарує її Києву, хай там що», — розповідає про новий проєкт директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.
Що потрібно, аби стати учасником Новорічного онлайн «Параду бажань» від Borjomi:
- розповісти бажання близької вам людини у сторіз Instagram з AR-маскою чи в новорічному образі або у корнері BORJOMI на Володимирській гірці;
- запалити вогники на ялинці;
- одягнути найкращий ugly Christmas светр;
- та слідкувати за акаунтом BORJOMI, де вже 25 січня будуть оголошені імена 130 щасливчиків.
А для натхнення пропонуємо вам переглянути добірку кращих різдвяних кампаній, яку підготували організатори Cannes Lions.