Кращі різдвяні кампанії минулих років, за версією організаторів Cannes Lions

Ці кращі різдвяні кампанії з фестивалю Cannes Lions від ритейлерів усього світу дозволили по-новому поглянути на знайомі теми, що й принесло свого часу їм Гран-прі та золотих Левів. Від робота за різдвяною вечерею до подарунка у вигляді пакетика з канцелярськими скріпками – всі вони показали своїй аудиторії щось новеньке у сезон зимових свят.

Sorry I Spent It On Myself (Harvey Nichols, adam&eveDDB London, 2014)

Колекція Sorry I Spent It On Myself свого часу здобула чотири Гран-прі і ще вісім Левів за щастя подарувати друзям та рідним якийсь непотріб на Різдво (скріпки для паперів, зубочистки, щебінь тощо), тому що всі гроші вже були витрачені на те, щоб побалувати чимось себе. Ця кампанія обирає підхід від протилежного і є водночас і смішною, і витриманою в дусі бренда.

Monty’s Christmas (John Lewis, adam&eveDDB London, 2016)

Ця кампанія мережі британських супермаркетів, відзначена Гран-прі в категорії Creative Effectiveness, окупилася восьмикратно. Вона є хорошим прикладом мультиканальності і стала найвідомішим різдвяним роликом John Lewis.

Home for Christmas (Jung Von Matt Hamburg, 2016)

А цю кампанію було визнано найзворушливішим різдвяним відео всіх часів. До того ж вона спровокувала жваве обговорення того, яким важливим є спілкування зі своєю родиною у свята. Вона довела, що в рекламу до Різдва можна вкласти дуже глибокий зміст. Чималу роль в цьому зіграв і емоційний саундтрек, який допомагає донести головну ідею до аудиторії.

Department Store (Macy’s, J. Walter Thompson New York, 2013)

Кращі різдвяні кампанії включають в себе і ось таку ініціативу від мережі магазинів для американських шкіл. Того року всі вчителі отримали пакет із усім, що необхідно для постановки мюзиклу. Для всієї Америки це дало початок новій різдвяній традиції. Така кампанія наочно показала, як можна діяти водночас на мікро- і макрорівні.

Christmas Pocket Store (YUM!, Isobar Shanghai, 2019)

Мережам фастфуду нечасто доводиться мати справу з напливом відвідувачів на Різдво. Але KFC China все ж вдалося привернути до себе увагу міленіалів. Запропонувавши їм можливість створювати та персоналізувати власні онлайн-магазини на WeChat, мережа KFC знайшла чималий відгук серед своєї аудиторії.

Christmas 2117 (Edeka, Jung Von Matt Hamburg, 2018)

Прихильники мультфільму «ВОЛЛ-І» від Pixar напевно оцінять історію про маленького робота на спустошеній землі, який емоційно реагує на старий фільм. Протиставлення повністю автоматизованого майбутнього традиційним родинним веселощам стало незвичним підходом до різдвяної реклами. Втім, про кадр зі столом, заставленим наїдками та напитками, ніхто не забув навіть тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...