• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

24 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Рорі ДюБофф (Rori DuBoff), директорка з питань стратегічного планування та інновацій Accenture Interactive, працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа, взаємодії з аудиторією та новітніх технологій вже понад 20 років. Підбиваючи підсумки п’ятого дня LIONS Live, вона сформулювала п’ять основних інсайтів, які, на її думку, варто винести з програми завершального дня онлайн-заходу.

1. Зміни є константою.

Уявіть, що ваш бренд – це операційна система, для якої потрібно регулярно розсилати оновлення. Прийміть зміни, замість того, щоб опиратися ним.

З огляду на те, як разюче змінилося наше повсякденне життя останнім часом через пандемію, вам треба постійно бути дуже діяльними і безперервно оптимізуватися.

Хорошим прикладом тут є те, як бренди діють на платформі TikTok. Вони постійно, щось коригують та змінюють. А новий контент вони створюють, орієнтуючись на реакцію своєї аудиторії, яка стає по суті співавтором.

2. Починати треба не з комерційної, а з життєвої проблеми.

Якби вся наша робота спиралася на те, що потрібно людям, а не на те, що бренд хоче їм продати, це дало б початок чомусь неймовірному.

3. Бренд – це не те, що люди купують, а те, у що вони вірять.

Ми багато часу присвячуємо аналізу поведінки людей онлайн. Але, як показують підсумки п’ятого дня LIONS Live, зараз ми всі вже й так знаємо про сферу діджитал все, що нам про неї треба знати.

Настав час повернутися до універсальних істин – до того, що таке людяність і як налагоджувати зв’язки з людьми.

4. Радикальна колаборація.

Ми багато говоримо про інклюзивність та мультикультуральність. На жаль, лише говорити про них – недостатньо.

Іноді необхідно зробити щось радикальне, щоб це не лишалося лише словами.

Іноді необхідно самим організувати щось, для чого треба буде залучити науковців, креативників або, скажімо, юристів з тих суспільних груп, чиї інсайти є для вас необхідними: інший прошарок суспільства, інші переконання тощо.

5. Коефіцієнт порядності.

Простіше кажучи, нам треба по-людськи ставитися одне до одного. Намагайтеся бути, в першу чергу, порядною людиною, а вже в другу – авторитетним фахівцем.

Зараз нам як ніколи потрібен успіх та чудові креативні кампанії. Але в ході нашої повсякденної роботи ми ніколи не повинні забувати про автентичність та відповідальність перед нашими співробітниками, партнерами та клієнтами.

Джерело

Теги: Lions Liveаналітикаінсайтитренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.