Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф (Rori DuBoff), директорка з питань стратегічного планування та інновацій Accenture Interactive, працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа, взаємодії з аудиторією та новітніх технологій вже понад 20 років. Підбиваючи підсумки п’ятого дня LIONS Live, вона сформулювала п’ять основних інсайтів, які, на її думку, варто винести з програми завершального дня онлайн-заходу.

1. Зміни є константою.

Уявіть, що ваш бренд – це операційна система, для якої потрібно регулярно розсилати оновлення. Прийміть зміни, замість того, щоб опиратися ним.

З огляду на те, як разюче змінилося наше повсякденне життя останнім часом через пандемію, вам треба постійно бути дуже діяльними і безперервно оптимізуватися.

Хорошим прикладом тут є те, як бренди діють на платформі TikTok. Вони постійно, щось коригують та змінюють. А новий контент вони створюють, орієнтуючись на реакцію своєї аудиторії, яка стає по суті співавтором.

2. Починати треба не з комерційної, а з життєвої проблеми.

Якби вся наша робота спиралася на те, що потрібно людям, а не на те, що бренд хоче їм продати, це дало б початок чомусь неймовірному.

3. Бренд – це не те, що люди купують, а те, у що вони вірять.

Ми багато часу присвячуємо аналізу поведінки людей онлайн. Але, як показують підсумки п’ятого дня LIONS Live, зараз ми всі вже й так знаємо про сферу діджитал все, що нам про неї треба знати.

Настав час повернутися до універсальних істин – до того, що таке людяність і як налагоджувати зв’язки з людьми.

4. Радикальна колаборація.

Ми багато говоримо про інклюзивність та мультикультуральність. На жаль, лише говорити про них – недостатньо.

Іноді необхідно зробити щось радикальне, щоб це не лишалося лише словами.

Іноді необхідно самим організувати щось, для чого треба буде залучити науковців, креативників або, скажімо, юристів з тих суспільних груп, чиї інсайти є для вас необхідними: інший прошарок суспільства, інші переконання тощо.

5. Коефіцієнт порядності.

Простіше кажучи, нам треба по-людськи ставитися одне до одного. Намагайтеся бути, в першу чергу, порядною людиною, а вже в другу – авторитетним фахівцем.

Зараз нам як ніколи потрібен успіх та чудові креативні кампанії. Але в ході нашої повсякденної роботи ми ніколи не повинні забувати про автентичність та відповідальність перед нашими співробітниками, партнерами та клієнтами.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.