Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф (Rori DuBoff), директорка з питань стратегічного планування та інновацій Accenture Interactive, працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа, взаємодії з аудиторією та новітніх технологій вже понад 20 років. Підбиваючи підсумки п’ятого дня LIONS Live, вона сформулювала п’ять основних інсайтів, які, на її думку, варто винести з програми завершального дня онлайн-заходу.

1. Зміни є константою.

Уявіть, що ваш бренд – це операційна система, для якої потрібно регулярно розсилати оновлення. Прийміть зміни, замість того, щоб опиратися ним.

З огляду на те, як разюче змінилося наше повсякденне життя останнім часом через пандемію, вам треба постійно бути дуже діяльними і безперервно оптимізуватися.

Хорошим прикладом тут є те, як бренди діють на платформі TikTok. Вони постійно, щось коригують та змінюють. А новий контент вони створюють, орієнтуючись на реакцію своєї аудиторії, яка стає по суті співавтором.

2. Починати треба не з комерційної, а з життєвої проблеми.

Якби вся наша робота спиралася на те, що потрібно людям, а не на те, що бренд хоче їм продати, це дало б початок чомусь неймовірному.

3. Бренд – це не те, що люди купують, а те, у що вони вірять.

Ми багато часу присвячуємо аналізу поведінки людей онлайн. Але, як показують підсумки п’ятого дня LIONS Live, зараз ми всі вже й так знаємо про сферу діджитал все, що нам про неї треба знати.

Настав час повернутися до універсальних істин – до того, що таке людяність і як налагоджувати зв’язки з людьми.

4. Радикальна колаборація.

Ми багато говоримо про інклюзивність та мультикультуральність. На жаль, лише говорити про них – недостатньо.

Іноді необхідно зробити щось радикальне, щоб це не лишалося лише словами.

Іноді необхідно самим організувати щось, для чого треба буде залучити науковців, креативників або, скажімо, юристів з тих суспільних груп, чиї інсайти є для вас необхідними: інший прошарок суспільства, інші переконання тощо.

5. Коефіцієнт порядності.

Простіше кажучи, нам треба по-людськи ставитися одне до одного. Намагайтеся бути, в першу чергу, порядною людиною, а вже в другу – авторитетним фахівцем.

Зараз нам як ніколи потрібен успіх та чудові креативні кампанії. Але в ході нашої повсякденної роботи ми ніколи не повинні забувати про автентичність та відповідальність перед нашими співробітниками, партнерами та клієнтами.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.