Найголовніші думки та цифри з онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 від LIFTA.SPACE

Освітній простір LIFTA.SPACE розпочав свою діяльність з масштабної події. З 15 по 21 лютого тривав безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021. Реакція аудиторії на івент підтвердила актуальність нових форматів у онлайн-навчанні та необхідність переосмислення застарілих підходів класичної освіти.

Гасло трансформації об’єднало 50 спікерів з усього світу — експертів з менеджменту, маркетингу, розробки, дизайну, особистої ефективності та саморозвитку. Трансляція українською, російською, англійською та жестовою мовами тривала понад 52 години. До марафону приєдналося понад 80 тис. глядачів. Десятки актуальних тем, всебічний підхід до розвитку особистості, необмежений доступ до івенту та можливість обирати власний розклад та мову навчання — все це перетворило гасло NO LIMITS на потужний тренд форматування сучасного онлайн-навчання.  

«Зараз проєкти мають шанс на існування лише тоді, коли вони наповнені змістом, коли їх створюють люди для людей. Звичайно, ми йшли з ідеєю, безумовно, поставлено за ціль підтвердити безліч гіпотез, розроблених у ході досліджень. Але понад усе важливо було побудувати діалог з аудиторією, відгук якої — понад усе.

Марафон став свого роду запитанням для нас, а залучення людей, відгуки, рекомендації, зацікавленість експертів напередодні та під час івенту — дали безпосередньо усі необхідні відповіді та інсайти для подальшого розвитку. Неймовірна відкритість та готовність сприймати ідеї LIFTA.SPACE перетворили нашу пропозицію на бренд.

Досвід, який ми отримали, реакція, яку ми спостерігаємо, — все це доводить, що ми рухаємося у вірному напрямку і робимо те, що сьогодні потрібно людям», — підвела підсумки засновниця та візіонерка проєкту LIFTA.SPACE Ірина Курочкіна.

Нагальність самого марафону та глобальний запит щодо трансформації освітніх онлайн-проєктів наочно демонструє статистика марафону:

Інфографіка онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021

Крім позитивних відгуків аудиторії та зацікавленої позиції серед лідерів думок та блогерів, вагомим індикатором актуальності проєкту стало й бажання всесвітньо відомих фахівців долучитися до заходу. Експерти в галузях менеджменту, маркетингу, дизайну, розробки та саморозвитку виступили з промовами, взяли участь у панельних дискусіях та спілкувалися з глядачами в режимі LIVE.

Ідея NO LIMITS та заклик до дієвої трансформації лунали у кожній доповіді. Особисті кейси та досвід спікерів не лише надихнули, але й заклали практичну базу для подальших кроків у професійному та особистому розвитку кожного глядача.

«У світі майбутнього навряд чи збережеться тенденція залишатися працювати на одному місці. Ми вимушені постійно змінювати навички та опановувати щось нове протягом життя. Не усім нашим планам та прогнозам дано здійснитися, тому постійне навчання набуває неймовірної цінності. Що довше триває техно-революція, тим важливіше для нас отримувати нові знання», — підкреслив у своїй доповіді Харіш Натараджан, голова Economic Risk у AKE International, перша людина, яка перемогла в дебатах зі штучним інтелектом IBM.

LIFTA.SPACE створює онлайн-простір для надання усіх необхідних можливостей для втілення безперервної освіти, значущість якої підкреслив Натараджан.

Команда новітнього українського проєкту дійшла висновку: сучасний e-learning не пропонує нічого достатньо гнучкого, об’ємного і в той самий час комфортного та мотивуючого. Відомі освітні платформи надають якісну теорію та практику, але без живого спілкування і можливості подальшої реалізації набутих знань вони здаються неповними. Крім того, обмеження в рамках навчальних програм часто не реалізують, а навпаки, стримують людський потенціал.

«Мозок створений не для того, щоб накопичувати, а для того, щоб створювати ідеї. Для цього йому потрібен простір. [Щодо ефективності], це не щось надприродне і таке, чому треба вчитися. Необхідні навички є в кожного з нас, просто не всі це роблять постійно та послідовно», — зауважив Девід Аллен, світовий експерт із продуктивності, автор бестселеру Getting Things Done.

Аллен вважає: найліпше, що може зробити людина для того, щоб покращити свої показники та життя в цілому — звільнити голову від зайвих деталей та сформувати списки необхідних задач та проєктів. Цю систему візуалізації даних прагне реалізувати й освітній простір LIFTA.SPACE. Таких підхід допоможе кожному сформувати список власних цілей щодо розвитку та послідовно просуватися від початку до досягнення мети.

Автори концепції селф-ліфту впевнені: сьогоденна культура освіти надто застаріла. Після детального аналізу ситуації на ринку онлайн-освіти, у візіонерів простору сформувалося бачення нової живої екосистеми LIFTA.SPACE, що наразі старанно вибудовується в рамках проєкту. Результати марафону тільки підтвердили гіпотезу команди.

«Світ змінюється, адже змінюємося в ньому ми — це суть глобальної трансформації нової ери. Сьогоднішнє покоління змінює підхід до особистого розвитку і росту. Необхідність змін стає очевидною кожному.

Наша ціль — не просто створити унікальний простір для самореалізації та саморозвитку кожного, допомагати досліджувати нові можливості для зростання і долати внутрішні і зовнішні бар’єри, а змінити в цілому підхід та культуру недосконалої системи освіти і розвитку сьогодення.

Ми — проєкт нового покоління, що стирає всі зайві бар’єри. Тому що можливо все», — стверджує Ірина Курочкіна.

Ірина Курочкіна

Базис принципово нових стосунків між слухачами та експертами було закладено, і на ньому вже будується нова освітня екосистема, революційна культура обміну досвідом, навичками і поглядами. Наразі формується простір, основними характеристиками якого будуть зручність, доступність, простота та гармонійність. Ці принципи торкатимуться усіх аспектів роботи проєкту: від функціоналу платформи до ключових цінностей в комунікаціях. На сайті простору вже доступні різноманітні курси та інтенсиви, що розпочнуться уже з наступного тижня.

Команда LIFTA.SPACE щиро вдячна кожному, хто приєднався до марафону і відкрито сприйняв трансформаційну ідею NO LIMITS. Аудиторія заходу, її жага до змін та готовність до активного розвитку надихає творців освітнього українського проєкту на створення максимально привабливого, зручного та корисного контенту.

Довідка:

Lifta.Space — новий digital-простір росту, розвитку та надбання професійних та особистісних якостей. Проєкт — більше, ніж база знань. Це — екосистема, в якій кожен може набувати, обмінюватися та реалізовувати професійний досвід. Комплексний підхід до комплексного розвитку людини.

LIFTA.SPACE

Ірина Курочкіна — засновниця і керівна директорка Lifta.Space. Засновниця і екс-СЕО міжнародного маркетингового агентства Digital Chain (DC). 10 років досвіду у створенні та управлінні проєктами. Експертка з комплексних маркетингових комунікацій — понад 17 років досвіду. Понад 1600 реалізованих проектів, 200+ комплексних креативних платформ, 200+ міжнародних спонсорських комплексних розробок.


Читайте також:

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на Форумі SHKALA 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #028Creative Digest CIAU. Випуск #028

Creative Digest CIAU. Випуск #028

Онлайн-дискусія зі світовими режисерами анімаційних фільмів. Конкурс із розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Українська колаборація мистецтва та фешену. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.

Найізольованіший офіс від Coors Light сховається десь в горах Квебеку

Цей найізольованіший офіс від Coors Light являє собою портативну кабіну зі скла та металу, до якої підведено електрику, опалення та WiFi.

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...