Лідерами за ростом популярності стали ігрові приставки — їх стали купувати більш ніж удвічі частіше, якщо порівнювати з минулим роком. Найбільший попит мали ноутбуки, а серед смартфонів та планшетів найчастіше продавали Apple. Детальніше про те, які пристрої вибирали українці цього року, дізнавалися аналітики OLX.

Карантинні реалії змусили нас глибше задуматися про те, як проводити час вдома. Ігри, кулінарія чи побут — кожен обирав собі заняття до смаку. Нові обставини вплинули на те, як змінився інтерес українців до девайсів.

Вибухове зростання популярності — у приставок та товарів для дому

Аналітика OLX показала, що українці на карантині почали більше грати у відеоігри, адже у 2020 році ігрові приставки стали більш популярними. Якщо у 2019 році (з грудня по листопад) українці придбали майже 7,7 тис. консолей, то у 2020 — більш ніж у два рази, а саме 15,8 тис. одиниць.

Через локдаун українці більше часу проводили вдома, тому техніку для дому теж стали обирати на 93% більше у порівнянні з минулим роком. Її купували з OLX Доставка майже вдвічі частіше, ніж у 2019 (28 тис. доставок в порівнянні із 14,5 тис.).

Банановий хліб, корейська далгона-кава та «хлібні жаби» були кулінарними трендами 2020-го. Можливо, саме для приготування цих шедеврів українці стали купувати техніку для кухні майже вдвічі частіше (35,4 тис. покупок проти 18,8 тис. роком раніше).

Ділові зустрічі, навчання та навіть вечірки — цього року усе перекочувало в онлайн. В умовах такої «міграції» передбачувано зросла й актуальність аудіотехніки — навушників та мікрофонів, адже у 2020 їх почали купувати майже вдвічі частіше (79,2 тис. покупок замість 43,8 тис. у 2019).

Потужні стаціонарні комп’ютери цього року перегнали за популярністю ноутбуки. Українці були готові пожертвувати мобільністю техніки заради її характеристик, адже комп’ютери та комплектуючі купували на 75% частіше, ніж минулого року (217 тис. покупок з OLX Доставка і 124 тис. у 2019).

Які саме девайси шукали та пропонували найчастіше?

В розділі «Електроніка» українці найчастіше шукали:

  • «ноутбук» — понад 1 млн запитів
  • «iphone x» — 621 тис. запитів
  • «iphone 7» — 541 тис. запитів
  • «airpods» — 513 тис. запитів
  • «xiaomi» — 441 тис. запитів.

Серед ноутбуків в оголошеннях найчастіше зустрічалася техніка брендів Asus (46,8 тис. оголошень), HP (45,9 тис.) та Lenovo (46 тис.). А от серед планшетних комп’ютерів частіше продавали Apple (33,6 тис.) та Samsung (20,5 тис.).

З-поміж смартфонів пропозиція є відповідною до попиту. Лідерами за кількістю оголошень стали телефони від Apple (427 тис. оголошень). Наступні за кількістю пропозицій — Samsung (187 тис.) і Xiaomi (163 тис.). Серед приставок найчастіше траплялися Sony PlayStation (54,8 тис.) та Xbox (20,2 тис.).  

У розділі «Товари для кухні» продавці здебільшого пропонували газові плити (13,9 тис. оголошень), морозильні камери (9,8 тис.) та мікрохвильовки (9 тис.). А от серед товарів для дому беззаперечними лідерами з кількості пропозицій стали пральні машини — продавці розмістили аж 128 тис. оголошень. Окрім них, популярними були також і швейні машинки — 23,7 тис. пропозицій.

Ігрові приставки та кухонна техніка — які пристрої стали частіше купувати українці у 2020-му

За даними аналітичної служби OLX, грудень 2019 — листопад 2020

Фото в заголовку: Igor Karimov / Unsplash


А нещодавне дослідження Mastercard показало, що дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів

Компанія Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) випустила другий щорічний звіт State of Snacking, глобальне дослідження споживчих тенденцій, яке вивчає роль ...

Міністерство закордонних справ та Український інститут запустили сайт про Україну для іноземних аудиторій

Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба представив сайт про сучасну Україну для іноземних аудиторій — UKRAINE.UA. «Ми створили сайт UKRAINE.UA, аби ...

Adobe Stock прогнозує головні креативні тренди 2021 року

Платформа Adobe Stock у своєму щорічному звіті стверджує, що чуйність, психоделіка та електронна музика очолять креативні тренди 2021 року.

Мінцифра співпрацюватиме з CASES над розвитком цифрових освітніх продуктів

Міністерство цифрової трансформації України та креативна платформа CASES уклали Меморандум про співпрацю. Метою підписання меморандуму є сприяння розвитку креативних індустрій ...