Лідерами за ростом популярності стали ігрові приставки — їх стали купувати більш ніж удвічі частіше, якщо порівнювати з минулим роком. Найбільший попит мали ноутбуки, а серед смартфонів та планшетів найчастіше продавали Apple. Детальніше про те, які пристрої вибирали українці цього року, дізнавалися аналітики OLX.

Карантинні реалії змусили нас глибше задуматися про те, як проводити час вдома. Ігри, кулінарія чи побут — кожен обирав собі заняття до смаку. Нові обставини вплинули на те, як змінився інтерес українців до девайсів.

Вибухове зростання популярності — у приставок та товарів для дому

Аналітика OLX показала, що українці на карантині почали більше грати у відеоігри, адже у 2020 році ігрові приставки стали більш популярними. Якщо у 2019 році (з грудня по листопад) українці придбали майже 7,7 тис. консолей, то у 2020 — більш ніж у два рази, а саме 15,8 тис. одиниць.

Через локдаун українці більше часу проводили вдома, тому техніку для дому теж стали обирати на 93% більше у порівнянні з минулим роком. Її купували з OLX Доставка майже вдвічі частіше, ніж у 2019 (28 тис. доставок в порівнянні із 14,5 тис.).

Банановий хліб, корейська далгона-кава та «хлібні жаби» були кулінарними трендами 2020-го. Можливо, саме для приготування цих шедеврів українці стали купувати техніку для кухні майже вдвічі частіше (35,4 тис. покупок проти 18,8 тис. роком раніше).

Ділові зустрічі, навчання та навіть вечірки — цього року усе перекочувало в онлайн. В умовах такої «міграції» передбачувано зросла й актуальність аудіотехніки — навушників та мікрофонів, адже у 2020 їх почали купувати майже вдвічі частіше (79,2 тис. покупок замість 43,8 тис. у 2019).

Потужні стаціонарні комп’ютери цього року перегнали за популярністю ноутбуки. Українці були готові пожертвувати мобільністю техніки заради її характеристик, адже комп’ютери та комплектуючі купували на 75% частіше, ніж минулого року (217 тис. покупок з OLX Доставка і 124 тис. у 2019).

Які саме девайси шукали та пропонували найчастіше?

В розділі «Електроніка» українці найчастіше шукали:

  • «ноутбук» — понад 1 млн запитів
  • «iphone x» — 621 тис. запитів
  • «iphone 7» — 541 тис. запитів
  • «airpods» — 513 тис. запитів
  • «xiaomi» — 441 тис. запитів.

Серед ноутбуків в оголошеннях найчастіше зустрічалася техніка брендів Asus (46,8 тис. оголошень), HP (45,9 тис.) та Lenovo (46 тис.). А от серед планшетних комп’ютерів частіше продавали Apple (33,6 тис.) та Samsung (20,5 тис.).

З-поміж смартфонів пропозиція є відповідною до попиту. Лідерами за кількістю оголошень стали телефони від Apple (427 тис. оголошень). Наступні за кількістю пропозицій — Samsung (187 тис.) і Xiaomi (163 тис.). Серед приставок найчастіше траплялися Sony PlayStation (54,8 тис.) та Xbox (20,2 тис.).  

У розділі «Товари для кухні» продавці здебільшого пропонували газові плити (13,9 тис. оголошень), морозильні камери (9,8 тис.) та мікрохвильовки (9 тис.). А от серед товарів для дому беззаперечними лідерами з кількості пропозицій стали пральні машини — продавці розмістили аж 128 тис. оголошень. Окрім них, популярними були також і швейні машинки — 23,7 тис. пропозицій.

Ігрові приставки та кухонна техніка — які пристрої стали частіше купувати українці у 2020-му

За даними аналітичної служби OLX, грудень 2019 — листопад 2020

Фото в заголовку: Igor Karimov / Unsplash


А нещодавне дослідження Mastercard показало, що дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Асоціація ANAIS зняла експериментальне відео про подарунки, які краще не дарувати

В центрі креативної кампанії для ANAIS опинилися м’які іграшки, тобто подарунки, якими агресори найчастіше «вибачаються» перед своїми жертвами.

«Бігом допомагай планеті!»: у Києві відбудеться антисміттєвий забіг No Waste Run

У Всеукраїнський день довкілля, 17 квітня, завдяки благодійному забігу збиратимуть кошти на будівництво інноваційного культурного об’єкта «України Без Сміття», що ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...