Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійський офіс компанії Suzuki оголосив, що він настільки впевнений у своїх автомобілях та у тому, яке враження ті здатні справити на людей, що готовий запропонувати оригінальну промокампанію. В якості тест-драйву вони пропонують потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Запуск цієї нової кампанії від платформи For Fun’s Sake та агенції Deloitte Digital супроводжувався рекламним роликом. У ньому можна було побачити, як продавець супроводжує потенційних клієнтів до автосалону конкурентів. (Назву салону розмито, але уважні глядачі можуть вгадати тут камінець у бік Kia.)

Роб Розенгартен (Rob Rosengarten), заступник менеджера з маркетингу, пояснив: «Наші дослідження показали, що з 10-ти людей, які спробували тест-драйв Suzuki, 7 дійсно куплять саме цю марку автомобіля. Тобто, хоча така кампанія може на перший погляд здатися доволі небезпечною для нас, насправді вона виявилася найменш ризикованою з усіх наших кампаній».

Кампанію запустили два тижні тому, щоб випробувати цю ідею. І за цей час, усім на диво, онлайн-реєстрація на тест-драйв виросла на 84%, якщо порівняти з тим самим періодом минулого року. Тож можна сказати, що тест-драйв до конкурентів успішно пройшов свій власний тест-драйв.

Подражнити конкурентів

А Метт Лоусон (Matt Lawson), старший креативний директор Deloitte Digital, зазначив: «Так, автомобілі Suzuki мають на собі цінник. І це не може не колоти очі, коли потенційні покупці заїжджають на них до автосалону конкурентів. Таким чином вони виконують ще й роль пересувних білбордів. Такий собі троянський кінь автомобільного світу. Але ми вважаємо, що необхідність покермувати “білбордом” Suzuki — то не така велика ціна за можливість отримати тест-драйв “два в одному”».

Джерело

Втім, марка Kia теж намагається тримати планку, знімаючи екшн з мафією та погонями.

Але, мабуть, найдивніший тест-драйв, який доводилося бачити останнім часом, саджає водія не за кермо автомобіля, а за кермо гігантського екзоскелета.

А компанія Hyundai свого часу, щоб привернути до себе увагу, запустила серію вкрай лаконічних відеовідгуків для глядачів, які постійно на щось відволікаються.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Norton commander, касетні програвачі та політехніка: ребрендинг музею КПІ вiд Y agency

В рамках карантинного затишшя Y agency вирішило протестувати нову для агентства послугу — smart branding. «Що ми можемо зробити для ...

ALWAYS

Always запускає кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни на підтримку українських школярок

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*. Щоб привернути увагу до ...

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

В Україні запустили екологічне ранкове шоу, яке дбає про психічне здоров’я слухачів

В Україні запустили екологічне ранкове шоу. Від медитацій у прямому ефірі до психологічної освіти — такий формат вигадали Радіо Аристократи. Мета ...

Підсумки третього дня Lions Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.