Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійський офіс компанії Suzuki оголосив, що він настільки впевнений у своїх автомобілях та у тому, яке враження ті здатні справити на людей, що готовий запропонувати оригінальну промокампанію. В якості тест-драйву вони пропонують потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Запуск цієї нової кампанії від платформи For Fun’s Sake та агенції Deloitte Digital супроводжувався рекламним роликом. У ньому можна було побачити, як продавець супроводжує потенційних клієнтів до автосалону конкурентів. (Назву салону розмито, але уважні глядачі можуть вгадати тут камінець у бік Kia.)

Роб Розенгартен (Rob Rosengarten), заступник менеджера з маркетингу, пояснив: «Наші дослідження показали, що з 10-ти людей, які спробували тест-драйв Suzuki, 7 дійсно куплять саме цю марку автомобіля. Тобто, хоча така кампанія може на перший погляд здатися доволі небезпечною для нас, насправді вона виявилася найменш ризикованою з усіх наших кампаній».

Кампанію запустили два тижні тому, щоб випробувати цю ідею. І за цей час, усім на диво, онлайн-реєстрація на тест-драйв виросла на 84%, якщо порівняти з тим самим періодом минулого року. Тож можна сказати, що тест-драйв до конкурентів успішно пройшов свій власний тест-драйв.

Подражнити конкурентів

А Метт Лоусон (Matt Lawson), старший креативний директор Deloitte Digital, зазначив: «Так, автомобілі Suzuki мають на собі цінник. І це не може не колоти очі, коли потенційні покупці заїжджають на них до автосалону конкурентів. Таким чином вони виконують ще й роль пересувних білбордів. Такий собі троянський кінь автомобільного світу. Але ми вважаємо, що необхідність покермувати “білбордом” Suzuki — то не така велика ціна за можливість отримати тест-драйв “два в одному”».

Джерело

Втім, марка Kia теж намагається тримати планку, знімаючи екшн з мафією та погонями.

Але, мабуть, найдивніший тест-драйв, який доводилося бачити останнім часом, саджає водія не за кермо автомобіля, а за кермо гігантського екзоскелета.

А компанія Hyundai свого часу, щоб привернути до себе увагу, запустила серію вкрай лаконічних відеовідгуків для глядачів, які постійно на щось відволікаються.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.