Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійський офіс компанії Suzuki оголосив, що він настільки впевнений у своїх автомобілях та у тому, яке враження ті здатні справити на людей, що готовий запропонувати оригінальну промокампанію. В якості тест-драйву вони пропонують потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Запуск цієї нової кампанії від платформи For Fun’s Sake та агенції Deloitte Digital супроводжувався рекламним роликом. У ньому можна було побачити, як продавець супроводжує потенційних клієнтів до автосалону конкурентів. (Назву салону розмито, але уважні глядачі можуть вгадати тут камінець у бік Kia.)

Роб Розенгартен (Rob Rosengarten), заступник менеджера з маркетингу, пояснив: «Наші дослідження показали, що з 10-ти людей, які спробували тест-драйв Suzuki, 7 дійсно куплять саме цю марку автомобіля. Тобто, хоча така кампанія може на перший погляд здатися доволі небезпечною для нас, насправді вона виявилася найменш ризикованою з усіх наших кампаній».

Кампанію запустили два тижні тому, щоб випробувати цю ідею. І за цей час, усім на диво, онлайн-реєстрація на тест-драйв виросла на 84%, якщо порівняти з тим самим періодом минулого року. Тож можна сказати, що тест-драйв до конкурентів успішно пройшов свій власний тест-драйв.

Подражнити конкурентів

А Метт Лоусон (Matt Lawson), старший креативний директор Deloitte Digital, зазначив: «Так, автомобілі Suzuki мають на собі цінник. І це не може не колоти очі, коли потенційні покупці заїжджають на них до автосалону конкурентів. Таким чином вони виконують ще й роль пересувних білбордів. Такий собі троянський кінь автомобільного світу. Але ми вважаємо, що необхідність покермувати “білбордом” Suzuki — то не така велика ціна за можливість отримати тест-драйв “два в одному”».

Джерело

Втім, марка Kia теж намагається тримати планку, знімаючи екшн з мафією та погонями.

Але, мабуть, найдивніший тест-драйв, який доводилося бачити останнім часом, саджає водія не за кермо автомобіля, а за кермо гігантського екзоскелета.

А компанія Hyundai свого часу, щоб привернути до себе увагу, запустила серію вкрай лаконічних відеовідгуків для глядачів, які постійно на щось відволікаються.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...