• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

28 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання
Share on FacebookShare on Twitter

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується бізнесу та індивідів, адже саме нераціональні методи виробництва й споживання призводять до зростання обсягу відходів і викидання товарів. Та поряд із споживацькими настроями з’являються ефективні sustainable-ініціативи відомих брендів. Креативники агентства TABASCO знайшли дві соціальні кампанії про свідоме споживання, а одну створили разом з Українським.

Burger King скорочує викиди метану

Цього літа Burger King запустив ініціативу під назвою Cows Menu. Вона покликана змінити раціон харчування корів, що скоротить кількість парникових викидів в атмосферу. Тепер корівки разом із звичною для них їжею вживають цимбопогон або «лимонну траву», що знизить щорічні викиди метану на 33%.

Новий раціон для корів фастфуд-мережа тестувала та розробляла разом із науковцями Каліфорнійського університету в Дейвісі та Автономного університету штату Мехіко. Про експеримент Burger King оголосив гучно та під музику:


MasterCard та Doconomy борються зі змінами клімату

У 2019 році Mastercard та шведський фінтех-стартап Doconomy запустили додаток DO. Він виконує дві функції: перша — допомагає користувачам відслідковувати свої викиди CO2, друга — повідомляє про можливості компенсації вуглецевих викидів у межах проєктів ООН. Через сервіс, наприклад, можна переказати кошти до еко-фондів та громадських організацій. Разом з тим людям пропонують замовити безпечну для клімату біорозкладну картку DO Mastercard — вона створена із перероблених матеріалів та випускається без магнітної стрічки.


Український інститут майбутнього та TABASCO вирощують квіти із книги

Нещодавно автори-експерти Українського інститут майбутнього Яна Лаврик, Віктор Андрусів та Андрій Довжанин випустили книгу про відповідальне споживання «Кінець епохи потре*лядства». У ній зібрано понад 200 світових кейсів відповідального споживання та прогнози для 10 sustainable-галузей (sharing economy, zero waste, «зелений» бізнес, фріганізм тощо), порівняння та аналіз трендів відповідального споживання у Європі, Азії, Північній та Південній Америці, Африці, Австралії, Океанії та візія України 2030-х.

У книзі є сторінка та листівка-вкладиш, котрі створені з біорозкладного паперу з насінням. Таким чином з видання читачі можуть виростити рослину, а живу листівку надіслати друзям. Агентство TABASCO стало партнером проєкту, розробивши та втіливши креативний формат книги.


Читайте також: Папір та алюміній — чи існує ідеальна альтернатива пластику?

І ще пропонуємо вам переглянути кампанії про свідоме споживання від брендів, які кі переосмислили підхід до пакування та запропонували альтернативу пластику, щоб краще дотримуватись принципів сталого розвитку.

Теги: креативсоціальна відповідальністьсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.