В тайській соціалці всі тікають від Ковідмена і забувають про ще одну небезпеку

«Головним поганцем» з легкої руки серіалу «Баффі – винищувачка вампірів» стали називати лиходія, який є рушієм сюжетної арки сезону. І якщо у 2020 року є свій головний поганець, то певно ж це – коронавірус, згодні? І от на сцену виходить Ковідмен. Червоний! Зловісний! В кедах!

Нещодавно тайський режисер Сутісак Сучаріттонта (Suthisak Sucharittonta), надихнувшись телесеріалами та мангою, які він полюбляє з дитинства, перетворив вірус на суперлиходія Ковідмена у своїй комічній соціальній рекламі для фонду Thai Health.

Починається це відео з того, що Ковідмен повертається в Бангкок, жителі якого після спаду захворюваності почали вже розслаблятися. Побачивши його, люди лякаються і хапають для захисту все, що під руку підвернеться, а медики в захисних костюмах ганяються за ним по всьому місту, намагаючись впіймати його до того, як він заразить ще когось. Але раптом пішохідний перехід і червоне світло обривають цю історію на півслові.

За словами Сутісака: «Таїланд – одна з тих країн, чиї заходи для боротьби з коронавірусом виявилися дуже ефективними. Але це не скасовує наявності ще однієї смертельної небезпеки, від якої ми могли б себе захистити. Скільки ще життів було б врятовано, якби ми поставилися до інших загроз так само серйозно, як до коронавірусу!»

Звідки взялася ця ідея

Ідея цієї соціальної реклами виникла спонтанно, коли режисер, переглядаючи новини, побачив щоденну статистику Центру зі збору даних про дорожні аварії (Road Accidents Data Center). Його вразило те, що за один день в Таїланді в автотранспортних пригодах загинуло більше людей, ніж від коронавірусу за останні півроку.

Відео сповнене комічних деталей: маска, що волає, Ковідмен, який і сам кашляє, пластир замість маски тощо. І як зізнався режисер, деякі з цих візуальних жартів беруть початок з того дня, коли він забув прихопити маску, збираючись на нараду. У той день він і сам спробував прилаштувати собі замість маски пластир, білий конверт і шкарпетку.

Улюбленою деталлю цього відео для режисера стало те, як вони міняли вирази обличчя Ковідмена. Передано їх мінімальними, простими та статичними емотиконами, які нанесені на стікери і замінюються за потреби.

Переш ніж братися за зйомки цієї соціальної реклами, Сутісак порадив акторам діяти так, наче вони дійсно зненацька зіткнулися з Коронавірусом власною персоною у той день, коли вони розслабилися і забули надягти маску.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...

В Америці створили Da Vinci of Debt — найдорожчу інсталяцію в історії мистецтва

Американський пивний бренд Natural Light установив композицію Da Vinci of Debt («Да Вінчі в борг») у залі центрального вокзалу в ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

«Креативна Європа»: 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

«Креативна Європа» святкує 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

Вже 30 років підпрограма «МЕДІА», яка з 2014 року реалізується в рамках програми ЄС «Креативна Європа», підтримує європейський кіно- та ...

Український ілюстратор Сергій Майдуков створив ілюстрацію для статті The Guardian

Відомий український ілюстратор Сергій Майдуков, який малює для таких видань, як The New Yorker і The New York Times, проілюстрував статтю ...

Lego запустить власну версію TikTok для іграшкових фігурок

Користувацьким інтерфейс Vidiyo складається не з віртуальних кнопок та слайдерів, а з цілком реальних кубиків та іграшкових фігурок.