Ця зима видалася незвичайно теплою, проте температура повітря залишається досить низькою, щоб мати негативний вплив на здоров’я людей. Тому, щоб запобігти різноманітним медичним проблемам, Національна служба охорони здоров’я Великобританії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.

Спільно з інфраструктурними компаніями Clear Channel та Voodooh і креативною агенцією Umpf була розроблена динамічна цифрова реклама, що попереджає населення про небезпеку низьких температур. Цю соціальну рекламу розмістили на автобусних зупинках, цифрових телефонних стендах (які подекуди замінили собою телефонні будки) а також на окремих електронних табло на вулицях Лідсу.

Як реклама реагує на температуру повітря

Коли температура коливається між 1–8 градусів Цельсія, реклама попереджає тих, у кого астма, що холодне повітря може погіршити їх стан, і нагадує завжди мати при собі інгалятор, оскільки він може знадобитися їм у будь-яку мить.

Якщо температура повітря падає нижче 1 градуса Цельсія, повідомлення зміниться. Тепер воно інформуватиме людей, що ожеледь може вкривати дороги, навіть якщо температура не опуститься нижче нуля. А це підвищує ризик падіння та травм, як незначних, так і досить серйозних. Тобто тим, хто виходить з дому, слід бути обачнішими.

Кампанія триватиме чотири тижні. Також до неї входить регулярне повідомлення, що не залежить від температури, яке просить слідкувати за прогнозом погоди та допомагати сусідам, які можуть цього потребувати.

Національна служба охорони здоров’я Великобританії попереджає…

Доктор Сара Форбс (Sarah Forbes), медичний директор Національної служби охорони здоров’я у Лідсі, розповіла: «В рамках цієї унікальної кампанії ми вперше могли побачити, як реклама, розміщена на автобусних зупинках, реагує на температуру повітря, щоб донести до населення важливі поради. Багато хто вважає, що, якщо навкруги не лежить сніг, то надворі не так вже й холодно, щоб непокоїтися про власне здоров’я. Але дослідження доводять, що навіть відносно помірна температура, тобто 4–8 градусів Цельсія, може мати небезпечні наслідки для тих, у кого вже й так є проблеми (особливо це стосується захворювань дихальних шляхів)».

Окремо вона наголосила, як важливо допомагати вразливим людям по сусідству, тим, у кого проблеми з пересуванням і хто не може вийти з дому під час несприятливих погодних умов. Особливо з огляду на те, що британська погода славиться своєю непередбачуваністю.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

YLC2020_illustrations_Logo

Конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення

Локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення та відбудеться 20-21 червня 2020 року. Це рішення прийнято оргкомітетом ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 оголосив новий дедлайн подачі робіт

Нагадуємо, подачу робіт відкрито з 16 січня 2020 року. Але, зважаючи на перенос дати проведення Фестивалю, організатори продовжили дедлайн подачі ...

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

YOUкраїна від Factum Group Ukraine

Factum Group Ukraine запустила соціальну дослідницьку ініціативу YOUкраїна

Дослідницька агенція Factum Group Ukraine запускає некомерційний онлайн-моніторинг «YOUкраїна» із висвітлення обізнаності, переживань та намірів українців щодо ключових сфер життя, ...