У Великобританії створено рекламу, що реагує на температуру повітря

Ця зима видалася незвичайно теплою, проте температура повітря залишається досить низькою, щоб мати негативний вплив на здоров’я людей. Тому, щоб запобігти різноманітним медичним проблемам, Національна служба охорони здоров’я Великобританії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.

Спільно з інфраструктурними компаніями Clear Channel та Voodooh і креативною агенцією Umpf була розроблена динамічна цифрова реклама, що попереджає населення про небезпеку низьких температур. Цю соціальну рекламу розмістили на автобусних зупинках, цифрових телефонних стендах (які подекуди замінили собою телефонні будки) а також на окремих електронних табло на вулицях Лідсу.

Як реклама реагує на температуру повітря

Коли температура коливається між 1–8 градусів Цельсія, реклама попереджає тих, у кого астма, що холодне повітря може погіршити їх стан, і нагадує завжди мати при собі інгалятор, оскільки він може знадобитися їм у будь-яку мить.

Якщо температура повітря падає нижче 1 градуса Цельсія, повідомлення зміниться. Тепер воно інформуватиме людей, що ожеледь може вкривати дороги, навіть якщо температура не опуститься нижче нуля. А це підвищує ризик падіння та травм, як незначних, так і досить серйозних. Тобто тим, хто виходить з дому, слід бути обачнішими.

Кампанія триватиме чотири тижні. Також до неї входить регулярне повідомлення, що не залежить від температури, яке просить слідкувати за прогнозом погоди та допомагати сусідам, які можуть цього потребувати.

Національна служба охорони здоров’я Великобританії попереджає…

Доктор Сара Форбс (Sarah Forbes), медичний директор Національної служби охорони здоров’я у Лідсі, розповіла: «В рамках цієї унікальної кампанії ми вперше могли побачити, як реклама, розміщена на автобусних зупинках, реагує на температуру повітря, щоб донести до населення важливі поради. Багато хто вважає, що, якщо навкруги не лежить сніг, то надворі не так вже й холодно, щоб непокоїтися про власне здоров’я. Але дослідження доводять, що навіть відносно помірна температура, тобто 4–8 градусів Цельсія, може мати небезпечні наслідки для тих, у кого вже й так є проблеми (особливо це стосується захворювань дихальних шляхів)».

Окремо вона наголосила, як важливо допомагати вразливим людям по сусідству, тим, у кого проблеми з пересуванням і хто не може вийти з дому під час несприятливих погодних умов. Особливо з огляду на те, що британська погода славиться своєю непередбачуваністю.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...