Тайський дизайнер модернізує шкільну форму і кидає виклик традиціям

Колекція шкільної форми Ready-To-Go Uniform була розроблена спільними зусиллями модного лейбла Post-Thesis, бренда білизни Wacoal та агенції Wunderman Thompson Thailand. Вона включає в себе чотири різних варіанти шкільної форми для дівчат. На перший погляд всі ці варіанти цілком відповідають шкільному дрес-коду, але варто десь розстібнути ґудзика, а десь потягти за шнурок, як вони разюче змінюють свій вигляд, щоб краще відповідати життю дівчат поза межами школи.

У такий спосіб тайський дизайнер Тін Тунсопон (Tin Tunsopon) модернізує шкільну форму. Зазвичай вона складається з блузки з матроським комірцем та плісированої спідниці для дівчат і шортів та білих сорочок для хлопців. А дизайн Тіна Тунсопона дозволяє у будь-який момент додати блузці пишні рюші чи глибоке декольте або перетворити сорочку на щось спортивніше.

Соціальний протест

Інформація про колекцію поширювалася в соцмережах та через популярну ігрову платформу Animal Crossing. Кампанія Ready-To-Go Uniform набула чималої підтримки з боку молоді, оскільки вона кидає виклик тим традиціям та суворим правилам, що панують в школах Таїланду. В цій країні форму носять від дитсадка до університету. Вона є обов’язковою для всіх, і горе тому, хто насмілиться опиратися цьому правилу. Донедавна в тайських школах навіть зачіски суворо регламентувалися.

Тому не дивно, що останнім часом в Таїланді шкільна форма стала символом консервативності влади, а відмова від неї – заявою про свою соціальну позицію.

Те, що Тін Тунсопон назвав свій лейбл Post-Thesis, є посиланням на його дипломну роботу, яку він захищав, завершуючи навчання в Університеті Бангкоку. Випускна робота дизайнера розглядала призначення уніформи та те, як його можна змінити.

«Мене, як дизайнера, надихає думка про те, що можна створити уніформу, здатну порушувати правила. І я радий тому, що це спровокувало діалог про уніформи, правила та традиційні цінності і змусило людей замислитися, чи зберігає все це свою актуальність в сучасному житті», – заявив Тін Тунсопон.

А креативний директор Wunderman Thompson Thailand Парк Ваннасірі (Park Wannasiri) додав: «Ми хотіли не просто створити рекламу, а показати, що бренд Wacoal дійсно розуміє свою цільову аудиторію. А протест проти консервативних шкільних правил був однією з тих речей, якими в наш час дуже переймаються тайські дівчата».

Єдиний мінус Ready-To-Go Uniform – її ціна. Вона варіюється від 100 до 500 доларів і є суттєво вищою, ніж ціна звичайної шкільної форми.

Джерело 1, 2

Це – не перший раз, коли комерційний бренд модернізує шкільну форму в Таїланді. Щоправда, попередній такий проєкт змінював лише її розмір, а не дизайн.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Укрпошта випустила поштові марки з героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня»

Укрпошта спільно зі студією Animagrad (FILM.UA Group) 30 листопада представили поштовий випуск із героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня», присвячений 150-річчю ...

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...