Тайський дизайнер модернізує шкільну форму і кидає виклик традиціям

Колекція шкільної форми Ready-To-Go Uniform була розроблена спільними зусиллями модного лейбла Post-Thesis, бренда білизни Wacoal та агенції Wunderman Thompson Thailand. Вона включає в себе чотири різних варіанти шкільної форми для дівчат. На перший погляд всі ці варіанти цілком відповідають шкільному дрес-коду, але варто десь розстібнути ґудзика, а десь потягти за шнурок, як вони разюче змінюють свій вигляд, щоб краще відповідати життю дівчат поза межами школи.

У такий спосіб тайський дизайнер Тін Тунсопон (Tin Tunsopon) модернізує шкільну форму. Зазвичай вона складається з блузки з матроським комірцем та плісированої спідниці для дівчат і шортів та білих сорочок для хлопців. А дизайн Тіна Тунсопона дозволяє у будь-який момент додати блузці пишні рюші чи глибоке декольте або перетворити сорочку на щось спортивніше.

Соціальний протест

Інформація про колекцію поширювалася в соцмережах та через популярну ігрову платформу Animal Crossing. Кампанія Ready-To-Go Uniform набула чималої підтримки з боку молоді, оскільки вона кидає виклик тим традиціям та суворим правилам, що панують в школах Таїланду. В цій країні форму носять від дитсадка до університету. Вона є обов’язковою для всіх, і горе тому, хто насмілиться опиратися цьому правилу. Донедавна в тайських школах навіть зачіски суворо регламентувалися.

Тому не дивно, що останнім часом в Таїланді шкільна форма стала символом консервативності влади, а відмова від неї – заявою про свою соціальну позицію.

Те, що Тін Тунсопон назвав свій лейбл Post-Thesis, є посиланням на його дипломну роботу, яку він захищав, завершуючи навчання в Університеті Бангкоку. Випускна робота дизайнера розглядала призначення уніформи та те, як його можна змінити.

«Мене, як дизайнера, надихає думка про те, що можна створити уніформу, здатну порушувати правила. І я радий тому, що це спровокувало діалог про уніформи, правила та традиційні цінності і змусило людей замислитися, чи зберігає все це свою актуальність в сучасному житті», – заявив Тін Тунсопон.

А креативний директор Wunderman Thompson Thailand Парк Ваннасірі (Park Wannasiri) додав: «Ми хотіли не просто створити рекламу, а показати, що бренд Wacoal дійсно розуміє свою цільову аудиторію. А протест проти консервативних шкільних правил був однією з тих речей, якими в наш час дуже переймаються тайські дівчата».

Єдиний мінус Ready-To-Go Uniform – її ціна. Вона варіюється від 100 до 500 доларів і є суттєво вищою, ніж ціна звичайної шкільної форми.

Джерело 1, 2

Це – не перший раз, коли комерційний бренд модернізує шкільну форму в Таїланді. Щоправда, попередній такий проєкт змінював лише її розмір, а не дизайн.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.