• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Тайський дизайнер модернізує шкільну форму і кидає виклик традиціям

8 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Колекція шкільної форми Ready-To-Go Uniform була розроблена спільними зусиллями модного лейбла Post-Thesis, бренда білизни Wacoal та агенції Wunderman Thompson Thailand. Вона включає в себе чотири різних варіанти шкільної форми для дівчат. На перший погляд всі ці варіанти цілком відповідають шкільному дрес-коду, але варто десь розстібнути ґудзика, а десь потягти за шнурок, як вони разюче змінюють свій вигляд, щоб краще відповідати життю дівчат поза межами школи.

У такий спосіб тайський дизайнер Тін Тунсопон (Tin Tunsopon) модернізує шкільну форму. Зазвичай вона складається з блузки з матроським комірцем та плісированої спідниці для дівчат і шортів та білих сорочок для хлопців. А дизайн Тіна Тунсопона дозволяє у будь-який момент додати блузці пишні рюші чи глибоке декольте або перетворити сорочку на щось спортивніше.

Соціальний протест

Інформація про колекцію поширювалася в соцмережах та через популярну ігрову платформу Animal Crossing. Кампанія Ready-To-Go Uniform набула чималої підтримки з боку молоді, оскільки вона кидає виклик тим традиціям та суворим правилам, що панують в школах Таїланду. В цій країні форму носять від дитсадка до університету. Вона є обов’язковою для всіх, і горе тому, хто насмілиться опиратися цьому правилу. Донедавна в тайських школах навіть зачіски суворо регламентувалися.

Тому не дивно, що останнім часом в Таїланді шкільна форма стала символом консервативності влади, а відмова від неї – заявою про свою соціальну позицію.

Те, що Тін Тунсопон назвав свій лейбл Post-Thesis, є посиланням на його дипломну роботу, яку він захищав, завершуючи навчання в Університеті Бангкоку. Випускна робота дизайнера розглядала призначення уніформи та те, як його можна змінити.

«Мене, як дизайнера, надихає думка про те, що можна створити уніформу, здатну порушувати правила. І я радий тому, що це спровокувало діалог про уніформи, правила та традиційні цінності і змусило людей замислитися, чи зберігає все це свою актуальність в сучасному житті», – заявив Тін Тунсопон.

А креативний директор Wunderman Thompson Thailand Парк Ваннасірі (Park Wannasiri) додав: «Ми хотіли не просто створити рекламу, а показати, що бренд Wacoal дійсно розуміє свою цільову аудиторію. А протест проти консервативних шкільних правил був однією з тих речей, якими в наш час дуже переймаються тайські дівчата».

Єдиний мінус Ready-To-Go Uniform – її ціна. Вона варіюється від 100 до 500 доларів і є суттєво вищою, ніж ціна звичайної шкільної форми.

Джерело 1, 2

Це – не перший раз, коли комерційний бренд модернізує шкільну форму в Таїланді. Щоправда, попередній такий проєкт змінював лише її розмір, а не дизайн.

Теги: дизайнкреативмодасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.