Соціальний коментар та користувацькі дані в кампаніях Spotify

За 14 років свого існування Spotify став найпопулярнішим музичним стрімінговим сервісом, зібравши за даними FIPP сто мільйонів користувачів з платною підпискою. Щоб зацікавити та розважити свою аудиторію, Spotify використовує дані про музичні вподобання слухачів і вміє дотепно реагувати на події в світі. Відтак в кампаніях Spotify є і Девід Бові, і заборонені музиканти, і чимало диваків-меломанів.

David Bowie Is Here (Spotify New York, 2018)

Те, як сервіс Spotify продемонстрував своє спонсорство нью-йоркської виставки David Bowie Is…, запам’яталося багатьом. Сервіс перетворив цілу станцію метро на експозицію, присвячену цьому музикантові. Там можна було побачити унікальні фото, придбати проїзні картки з тематичним дизайном, роздивитися мапу Нью-Йорку, на яку були нанесені місця, де полюбляв бувати Девід Бові, і, звісно, послухати музику. Ця кампанія показала, як бути цікавим спонсором, заінтригувавши публіку своєрідною філією виставки та ненав’язливо запросивши нью-йоркців завітати на Spotify, щоб насолодитися музикою Девіда Бові.

Thanks 2016 It’s Been Weird (Spotify New York, 2017)

Зовнішня реклама швидко переходить у формат діджитал, якщо їй вдається так зацікавити перехожих, що вони починають її фотографувати і публікувати ці фото в соцмережах. Саме це й відбулося з ініціативою Spotify наприкінці 2016 року. Сервіс зібрав дані про вподобання своїх слухачів і на основі цього створив серію кумедних постерів, які видалися дуже влучними людям, втомленим неспокійним 2016 роком.

Spotify Singles (Razorfish New York, 2016)

В цих кампаніях Spotify також використав дані, щоб персоналізувати взаємодію зі слухачами. Користувачі раптом дізналися про себе багато цікавих речей. Кого б вони слухали у, скажімо, 80-ті? Яких музикантів вони відкрили для себе ще до того, як тих наздогнала слава? Наскільки відрізняються їх музичні смаки від смаків їхніх друзів? У такий спосіб Spotify довів, що він дійсно розуміє свою аудиторію і те, яку роль музика грає в її житті.

Spotify Year in Music (Razorfish New York, 2015)

Ця кампанія Spotify була вперше запущена в 2014 році і відтоді стала популярним способом підбити підсумки за кожен наступний рік. Вона аналізує тренди серед меломанів всього світу і дозволяє кожному отримати певний висновок щодо власних вподобань, яким потім можна похизуватися в соцмережах. Такий підхід зробив цю кампанію надзвичайно помітною на різних медіаканалах, і брендові це не коштувало майже нічого.

President of Playlists (Spotify New York, 2017)

Наприкінці свого президентського терміну Барак Обама пожартував, що, мовляв, коли він покине Білий Дім, він би хотів працювати в Spotify. Сервіс Spotify підхопив цей жарт і вигадав для нього посаду – президент плейлистів, про що йому в Твіттері й повідомив гендиректор компанії. Це є хорошим прикладом того, як можна швидко та з гумором відреагувати на згадку свого бренда, скориставшись нагодою привернути до нього увагу публіки.

I’m With the Banned (Spotify New York, 2018)

Коли Дональд Трамп заборонив в’їзд до США громадянам ряду країн, Spotify запросив до співпраці музикантів з шести таких куточків світу. Разом зі своїми американськими колегами ті створили шість оригінальних музичних треків. Згодом проєкт включив у себе також документальний фільм про цих музикантів non grata. Таким чином Spotify вдалося за допомогою музики висловити свою думку щодо дуже гострого соціального питання.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»