Сінгапурські важкоатлети спробували на собі шокові нашийники для домашніх тварин

Сінгапурські відділення Товариства для запобігання жорстокому ставленню до тварин (SPCA) та агенції Forsman & Bodenfors запустили нову спільну кампанію заради кращого життя для наших чотирилапих друзів. Ця кампанія спрямована на заборону електрошокових нашийників, які використовуються під час дресирування собак.

Агенція Forsman & Bodenfors розробила цю кампанію на добровільних основах. Знято її було продакшн-компаніями Heckler та Fuse.

Кампанія під назвою «Сильні люди проти шокового нашийника» (Tough People vs Shock Collar) показує, що навіть сінгапурські важкоатлети не здатні витримати той цілком реальний біль, який спричиняють шокові нашийники. Такий наочний приклад робить нестерпною саму думку про те, щоб завдавати болю беззахисним тваринам.

Емоційні чорно-білі кадри звертають увагу глядачів на той факт, що такі нашийники й досі використовуються в Сінгапурі. Мета кампанії – змінити ставлення публіки до цих пристроїв і замінити схвалення неприйняттям.

Айвен Гуерра, креативник з Forsman & Bodenfors Singapore, пояснив «Ця ідея бере свій початок від звичайного тестування товарів. Ми випробували шоковий нашийник на собі та зненавиділи його! Мимовільне посмикування, гримаси, вимушений сміх, щоб приховати біль – все це стало явним аргументом на користь нашого послання: якщо ми самі не можемо цього витерпіти, то й тварини терпіти не повинні».

«Вчіть добротою»

Цією кампанією SPCA продовжує закликати про необхідність заборони шокових нашийників. Організація твердо стоїть на тому, що такому пристрою не місце в дресурі тварин. Як зазначає відео, в цілому ряді країн використання таких нашийників заборонено або суворо обмежено. Але не в Сінгапурі, хоча дослідження показали, що шокові нашийники не роблять процес дресирування анітрохи не ефективнішим, якщо порівняти з іншими методами. Натомість це лише шкодить тварині і завдає їй страху, болю та стресу.

Кампанія є частиною ширшої ініціативи SPCA під назвою «Вчіть добротою» (Teach with Kindness), яка має на меті захист тварин по всій країні. Людей також закликають підписати зобов’язання використовувати лише ненасильницькі методи дресури.

Обличчям кампанії стали сінгапурські важкоатлети, серед яких шокові нашийники на собі спробували: Ахмад Тауфік Мухаммад (найсильніша людина Сінгапуру), Джон Келлі (тренер та учасник чемпіонату Spartan APAC), Ефаша Камарудін (золота медалістка міжнародних турнірів з боксу) і Шрек (тренер програми Gold Medal Bodies). А також дворічний песик Соба породи бігль.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...