Що таке справжня якість: шеф-кухар зготував для людей страви з корму для собак

Сінгапурський бренд Furry’s Kitchen нещодавно вирішив довести, що він у своєму кормі для собак використовує лише на сто відсотків екологічно чисті та високоякісні продукти, придатні й для людського споживання. Для цього бренд залучив агенцію Ogilvy Singapore та популярного шеф-кухаря Джастіна Квека (Justin Quek), який зготував для дегустаторів обід на три переміни. Ряд найвідоміших сінгапурських лідерів думок в сфері кулінарії було запрошено, щоб ті, самі того не знаючи, оцінили страви з корму для собак.

Як і очікувалося, гості були вражені смаковою композицією, якістю та свіжістю інгредієнтів. Кожну страву було схвалено, і дехто з інфлюенсерів навіть спокусився на добавку. А одна гостя взагалі порівняла ці кулінарні шедеври Джастіна Квека з рецептами своєї бабусі.

Продукти для людей, страви для собак

Стівен Чуа (Stephen Chua), засновник Furry’s Kitchen, розповів: «Цей експеримент кидає виклик тій усталеній думці, що корм для собак смакує огидно і робиться з якихось складновпізнаваних інгредієнтів і консервантів, неїстівних для людей. Але ж ми любимо побалувати себе та своїх рідних смачним обідом з усього найкращого. І наші пухнасті друзі заслуговують на таке саме ставлення. Вони заслуговують насолоджуватися якістю та свіжістю того, чим їх годують».

А сам шеф-кухар прокоментував цю кампанію так: «Як і з будь-яким іншим соціальним експериментом нам довелося приховати деякі моменти, щоб пересвідчитися, що результати будуть неупередженими. Ми хотіли дізнатися, чи буде корм для собак, зробленій із продуктів, придатних для людей, смачним і поживним. Всі страви з корму для собак, які ми подали дегустаторам-інфлюенсерам, були попередньо перевірені на смак та якість особисто мною. І я запевняю вас, що я подаю своїм гостям лише ті страви, у яких я впевнений, і лише таку їжу, якість якої відповідає моїм стандартам».

Звісно, ця кампанія мала елемент несподіванки. Але все ж більшість лідерів думок, що взяли участь в експерименті, оцінили той факт, що по суті вони їли не собачий корм. Вони їли продукти для людей, але приготовані як для собак. І в процесі дізналися що всі інгредієнти, такі як телятина, лосось, коричневий рис, картопля та броколі, закупаються у ліцензованих постачальників. Тобто у тих самих постачальників, що забезпечують продуктами й місцеві сінгапурські ресторани. І якість продуктів, що йдуть в їжу для людей та собак, є однаково високою.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.