Що не сховаєш навіть під маскою: дві кампанії до Всесвітнього дня усмішки 2020

Починаючи з 1999 року, Всесвітній день усмішки (World Smile Day) відзначають щороку в першу п’ятницю жовтня. Його було засновано з ініціативи Харві Болла, графічного дизайнера, який є автором всім відомого смайлика. Свого часу, засмучений тим, що суть смайлика загубилася за численними спробами комерційних компаній заробити на ньому гроші, він закликав до того, щоб люди по всьому світу присвятили окремий день усмішкам та добрим вчинкам, попри політику, релігію та кордони, що їх розділяють. Цілком природно, що цього року благодійні кампанії до Всесвітнього дня усмішки 2020 спрямовані, насамперед, на охорону здоров’я. Ось дві з них, які скористалися наболілою темою масок, щоб привернути до себе увагу.

ЮНІСЕФ та маски з індивідуальним дизайном

В’єтнамська агенція Happiness Saigon запустила до Всесвітнього дня усмішки 2020 ініціативу Happiness in Your Face на підтримку справи ЮНІСЕФ. Оскільки зараз люди у всьому світі носять захисні маски, сумним побічним ефектом цього стало те, що вираз обличчя виявився великою мірою схованим. Особливо найголовніший з них – усмішка.

Тому агенція запустила спеціальний вебсайт, відвідувачі якого можуть зобразити на камеру свою найширшу усмішку і замовити собі маску з нею. Такі унікальні маски коштують десь 2,17 доларів США. Всі зібрані від продажу масок кошти будуть передані ЮНІСЕФ.

Організатори кампанії посилаються на дослідження д-ра Мюррея Гроссана (Murray Grossan), американського лікаря-отоларинголога, який стверджує, що усмішка здатна знизити стрес, покращити імунну систему і навіть додати років життя.

Алан Черутті (Alan Cerutti), засновник та гендиректор Happiness Saigon, зазначив, що креативна команда рада можливості явити світові усмішки людей, не поступаючись правилами безпеки. Адже навіть наука стверджує, що жити краще, усміхаючись.

Коли маски недостатньо

Водночас в Таїланді організацією Operation Smile Thailand була запущена кампанія Masks For Smiles. Цей благодійний захід до Всесвітнього дня усмішки 2020 має на меті допомогу дітям із вродженим незрощенням губ та піднебіння: розповсюдження інформації та збір коштів на операції.

Агенція BBDO Bangkok та поп-арт художник Gongkan створили захисні маски із зображенням усміхненого рота, у якого явно помітна тріщина губи. Таким чином ці маски мають допомогти протидіяти одразу двом медичним проблемам.

Ці маски були надіслані знаменитостям та лідерам думок, щоб ті приміряли їх та поділилися своїми фото в масках в соцмережах, поширюючи те послання, що іноді маски недостатньо. Для того, щоб дійсно допомогти дітям з такими вродженими вадами, їм необхідно зробити пластичну операцію впродовж першого ж року життя.

Смайлик у масці

І на дещо іншій ноті варто зазначити, що компанія Apple минулої п’ятниці оновила емодзі обличчя в масці, зробивши йому веселіші очі та додавши рум’янець на шоках. Раніше цей емотикон здавався доволі млявим, але тепер він… усміхається?

Під цією маскою точно усмішка. Тому що, якщо людина носить медичну маску, це ще не означає, що вона хворіє чи сумує.

Джерело 1, 2, 3

Докладніше дізнатися про сумну історію веселого смайлика та його творця можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.