Альтернативні емодзі шведського ілюстратора: мінімалізм та багатозначність

Андреас Самуельссон, ілюстратор з Гетеборгу, так і не звик використовувати емодзі Apple. «Якісь вони всі не такі, – каже він. – Для мене завжди проблема знайти саме той, що мені потрібен». В спілкуванні він надає перевагу візуальній комунікації і часто використовує власні ескізи повсякденних об’єктів, щоб донести до колег свою думку. З огляду на це, можна зрозуміти, чому стандартні емодзі його не влаштовують ані в комунікаційному плані, ані в естетичному. Тому Самуельссон за підтримки видавничого дому Nieves і створив свої альтернативні емодзі, які може собі завантажити та встановити кожен.

Однією з головних проблем емодзі, на думку ілюстратора, є відсутність простіших, лаконічніших форм, які передавали б суть зображення. Самуельссон відчуває потребу в таких емодзі, які не містять нічого зайвого і є однаково доречними для користувачів будь-якого віку.

Виходячи з цього, Самуельссон створив набір зі 100 емодзі, намальованих якомога простіше. Кожен з них являє собою лише силует і має один, щонайбільше два, кольори.

Свобода інтерпретації

«Чим простішими ви малюєте об’єкти, – додає ілюстратор, – тим неочікуванішим виявляється кінцевий результат».

Деякі його альтернативні емодзі доволі складно ідентифікувати. Звісно, є серед них і впізнавані піктограми, такі як око, яблуко чи яйце. Але є й дивніші: щось схоже на хотдог, стружку з олівця тощо. А ще деякі є взагалі новими і до стандартного набору емодзі Apple не входять: ракетка для пінг-понгу, канцелярська кнопка, високий ковпак, ідеально зелена оливка та кавоварка. Коли ілюстратора спитали, що означають деякі з цих емодзі, він сказав, що йому в них подобається саме те, що їх можна витлумачити по-різному.

Андреас Самуельссон сподівається, що такі відкриті для інтерпретації альтернативні емодзі стануть каталізатором для діалогу.

«Мені подобаються текстові сповіщення. У спілкуванні з близькою людиною між рядків виникає пульс. Ви знаєте, про що думає ваш співрозмовник, і разом ви створюєте ритм. Також мені імпонує гумористичний підтекст, притаманний таким діалогам. За допомогою зображень все це можна вивести на інший, абстрактніший рівень і дозволити формам та кольорам говорити самим за себе», – пояснює Самуельссон.

Дійсно, нескладно уявити, як друзі базікають за життя, перекидаючись такими емодзі, особливо якщо їх неоднозначність є хорошим джерелом для численних жартів.

Ілюстратор планує продовжувати роботу над своїм набором емодзі і створити у майбутньому щонайменше ще 100. Завантажити нинішню колекцію можна з App Store ось тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.